Avatar billede vesperillo Nybegynder
29. november 2001 - 21:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skadeligt at \"koldboote\"?

Hej

Fra tid til anden fryser skærmen totalt i et spil og ikke engang alt-ctrl-del kan \"anti-freeze\" maskinen. Jeg bruger Win98(ja det er bæ!). Derfor trykker jeg på reset. Kan gentagne tryk på resetknappen mens Windows er i gang egentlig skade harddisken ?
Avatar billede fuckeksperten.dk Nybegynder
29. november 2001 - 21:08 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:11 #2
nej, det kan ikke skade harddisken da omdrejningen af disken ikke stopper. Hvis du tog strømmen midt i det hele er der en lille risiko - men ikke ved en koldboot som du kalder det :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. november 2001 - 21:22 #3
fuckeksperten.dk  - Lad nu være med at sprede din gift ud over det hele, gå i seng og sov rusen ud!

vesperillo> Det er ikke så skadeligt, men sidder man midt i et stykke arbejde er det ikke sundt!
Avatar billede vesperillo Nybegynder
29. november 2001 - 21:27 #4
right!
thanx john

Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:29 #5
Takker for points :)
Avatar billede zhark Nybegynder
29. november 2001 - 21:35 #6
Hvad er det for en maskine du har? Jeg mener tros alt ikke, at du (man) bare kan sige \"fuck\" til win98 f. eks.
Ofte er der altså - faktisk! - En fejl et sted. Jeg synes du skal arbejde lidt med problemet, som regel er der lys forude! Og - reset er IKKE en koldstart men netop en \"varm start\". En kold start så slukker man for strøm!
Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
29. november 2001 - 22:51 #7
fuckeksperten>
Jeg erindrer \"hotpop\" som seriøs, hvad er der sket siden du flipper ud nu, er du i overgangsalderen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2001 - 22:52 #8
zhark> jeg fik vist et mindre ildebefindende :) - det er overstået nu ;)