Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 21:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

UPS (til linux)

Hejzza.. :)
jeg tænker på at købe en UPS efter et MEGET uheldigt Linux filsystem CRASH pga. et \"strømsvigt\" (en elektriker der slog relæet fra :(    ) Har tænkt på denne her: http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=10124 Er det muligt at få den til at lukke min linx server ned?? og evt. hvordan??? eller er der en anden der er bedere i samme prisleje (MAX 1500 kr.!!)???

Har RedHat 7.2
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 21:07 #1
Avatar billede fuckeksperten.dk Nybegynder
29. november 2001 - 21:09 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. november 2001 - 21:20 #3
fuckeksperten.dk  - Lad nu være med at sprede din gift ud over det hele, gå i seng og sov rusen ud!
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 22:03 #4
Hmf!!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 22:06 #5
Hmm lukker efter de komentare fra FUCKFACE DER :)