Avatar billede cottontail Nybegynder
03. juni 1999 - 17:47 Der er 10 kommentarer

Hotmail i outlook express 5

Jeg kører med den danske OE5 og vil gerne kunne tjekke min hotmail konto gennem det - som de jo siger man kan...
men jeg får bare en fejlmeddelelse! Har tjekket flere gange og kontoen ER sat ordentligt op...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
03. juni 1999 - 17:56 #1
HJvad er fejl meddelelsen?
Avatar billede cottontail Nybegynder
03. juni 1999 - 17:58 #2
Fejlmeddelelsen er:

Kan ikke undersøge, om der er nye meddelelser på din HTTP-server.  Konto: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protokol: HTTPMail, Svar fra server: 'Bad Request', Port: 0, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC31
Avatar billede mukke Nybegynder
03. juni 1999 - 20:22 #3
tjae.. det sker også for mig.... Det eneste du kan gøre er at prøve igen...

Nogle gange virker det - andre gange gør det ikke....

(Husk, der service er stadig i beta - så de arbejder sikkert ofte med det, hvilket gør det mere ustabilt end ellers :)
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
03. juni 1999 - 21:59 #4
Hvordan gør man i det hele taget - jeg har prøvet mig lidt frem - men jeg syndes ikke rigtigt det funker for mig?

/TizzeTrold
Avatar billede mukke Nybegynder
03. juni 1999 - 23:36 #5
tizzetrold:
Funktioner || konti
tilføj => post
skriv et navn (uvigtigt) || næste
skriv din emailaddres hos hotmail og gå videre
vælg HTTP server og Hotmail og næste
fyld så dine normale login oplysninger ud. (lad den bare huske koden) og næste
og til sidst. Udfør

Bemærk at det stadig er i beta, så du får nok en del fejlmedelelser med tiden :) men bortset fra det virker det genialt godt
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
04. juni 1999 - 16:12 #6
Tak Smukke *sss*
Avatar billede mark Nybegynder
05. juni 1999 - 03:22 #7
Men husk lige at det er Microsoft der har Hotmail, så lad være med at forvente for meget! :)
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 02:51 #8
hmmm... port 0???

Nu har jeg ikke just meget forstand på Hotmail, men skal man ikke bruge port 80?? under funktioner->konti->egenskaber for konto->avanceret->indgående server PORT (pop3=110, http-mail=80?????????????????)
Avatar billede mark Nybegynder
13. november 1999 - 12:10 #9
Hellere sent end aldrig.... HEHE!!!
Avatar billede ralle42 Nybegynder
01. maj 2000 - 21:37 #10
Jeg kan stadig ikke få min til at virker!
Hos min tidligere udbyder ( get2net) virkede hotmailen fint, men efter skiftet til cybercity kommer der den der fejl meddelelse:
Kan ikke undersøge, om der er nye meddelelser på din HTTP-server.  Konto: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protokol: HTTPMail, Svar fra server: 'Bad Request', Port: 0, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC31

Please hjælp mig!!! :)