Avatar billede lowrider Nybegynder
26. marts 2000 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Amstad NC200 Notepad Computer (købes)

Er der nogen, der har kendskab til, hvor man anskaffe sig en NC200 computer.

Den er fra først i 90'erne.

Jeg har prøvet på Jubii Auktion og Den Blå Avis, men har ikke fået nogle henvendelser.

Er der nogen, der har nogle gode ideer til, hvor man evt. kunne finde en???
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
26. marts 2000 - 13:58 #1
Proev at annoncere i england, jeg har moedt en del englaendere med en nc200(og de smaa 100 og 150).

Du faar nok stoerre respons hvis du kalder det en AMSTRAD istedet for Amstad ;-)

Avatar billede lowrider Nybegynder
26. marts 2000 - 18:18 #2
Hvordan skulle jeg lige finde mennesker med ArmstRad NC200'er i England???

Jeg har lånt en NC100 af min far, men jeg kunne godt tænke mig at finde en NC200, da den har mere ram, større display og et 720kb diskdrev...
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
27. marts 2000 - 03:08 #3
Jeg har gjort lidt research...

Paa denne adresse kan du under punktet
BUY AND SELL AMSTRAD NC'S
Koebe en Amstrad NC200.

http://www.ncus.org.uk/

Men skynd dig...Der er 3 til salg, og 3 personer fra hele verden er klar til at koebe.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
17. april 2000 - 00:30 #4
Aerlig talt...

Lowrider...Det er sgu for daarligt at du "glemmer" at give point...

Sker der noget?
Avatar billede lowrider Nybegynder
17. april 2000 - 10:00 #5
Ikke glemmer, jeg venter bare på at der er en der har en at sælge mig!
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
17. april 2000 - 21:57 #6
Hmmm...

Er det ikke unfair at jeg skal vente paa det?

Jeg var faktisk den eneste som gad at give dig et fornuftigt svar...faktisk den eneste som gad svare overhovedet!

(Der er sikkert heller ingen af brugerne af eksperten.dk som kender NC modellerne fra Amstrad...Alan Sugar ville korse sig hvis han hoerte mig sige det!!!!)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. juli 2000 - 15:54 #7
jeg ville egentlig bare sige at aaa_2500 egentlig har fortjent sine points.
loewrider: HUSK lige på hvad dit spørgsmål var ik´?

Lad mig gentage:

Er der nogen, der har kendskab til, hvor man anskaffe sig en NC200 computer

Ja siger aaa_2500 ved og give dig en udemærket www addr.

Så han har faktisk svaret dig med et glimerende svar.

-Maniacdog-

lowrider: få fingeren ud af røven og puds dine briller.