Avatar billede mortency Nybegynder
29. november 2001 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hente ut fra database til en Editor på web siden.

Jeg har fått tak i en Editor fra DHTML Edit SDK og skal gjerne ha satt inn tekst til en database og fra en database. Når jeg skal sende teksten jeg har editert på siden får jeg feilmeldingen:

\"This sample requires a web server to submit release notes. Please see the file readme1.htm in the Samples directory of the DHTML Editing Component SDK for details on how to run this sample from a web server.\"

Hva gjør jeg feil? Får ikke sendt skjemat..

HJELP..
Avatar billede klausd Nybegynder
03. december 2001 - 00:59 #1
Hvilken webserver har du installeret ? ..
Avatar billede mortency Nybegynder
03. december 2001 - 11:57 #2
ISS 5.0
Avatar billede klausd Nybegynder
03. december 2001 - 12:10 #3
check action= i <FORM...> tag\'et...  og sørg for at du afvikler siderne fra din iis server.

Kopier evt. lidt kode herind så vi kan se hvad du der står...
Avatar billede mortency Nybegynder
05. december 2001 - 11:42 #4
Lukker spm. Ingen svar....