Avatar billede cbegynder Nybegynder
29. november 2001 - 18:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

C++ Program

Hej..

Det er mit først spm... :)

Min spørgesmål går ud på...hvordan jeg går igang med c++ ?? hvad jeg behøver for at få det til at virke på min pc...osv...

Findes ik nogen tutorials på dansk .. :)

På Forhånd Tak For Hjælpen !
Avatar billede jpk Nybegynder
29. november 2001 - 18:08 #1
Dette spørgsmål har været stillet MANGE gange, så søg lidt i arkivet og du finder alle de gode forslag...

Avatar billede halloøj Nybegynder
29. november 2001 - 18:09 #2
Der findes en bog som jeg også selv brugte og den hedder \"c++\" skrevet af kris jamsa og er oversat til dansk, den koster ca. 69 kr
Avatar billede cbegynder Nybegynder
29. november 2001 - 18:10 #3
Jeg har prøvet at søge, og fandt i mange spm denne svar...så, hvis i bliver ved, så bliver der ik nogen svar tilbage som folk kan bruge :(
Avatar billede halloøj Nybegynder
29. november 2001 - 18:10 #4
og du skal bruge noget der hedder en compiler, som laver din kode om til en exe fil(maskinkode) og den kan du gratis downloade på www.borland.com og den hedder borlands free command line c++ compiler 5.5
Avatar billede cbegynder Nybegynder
29. november 2001 - 18:11 #5
Jeg vil helst ik betale noget :(
Avatar billede halloøj Nybegynder
29. november 2001 - 18:12 #6
Avatar billede halloøj Nybegynder
29. november 2001 - 18:13 #7
Avatar billede fastpoint Nybegynder
29. november 2001 - 18:27 #8
dotdkay:

YEP helt enig.. kris jasma styrer! jeg har købt den bog to gang...første kopi forsvandt desværre.
Avatar billede halloøj Nybegynder
29. november 2001 - 18:29 #9
:) Det er jo ikke særlig mange penge for at lærer et programmerings sprog og den bog er i den billige ende, de størrer koster omkring 600-700 og er nogle moppedrenge på over 1000 sider i engelsk, se det er bøger :)
Avatar billede soreno Praktikant
29. november 2001 - 18:49 #10
http://www.bloodshed.net/devcpp.html kan du finde det der skal til for at komme igang.
Avatar billede soreno Praktikant
29. november 2001 - 18:55 #11
Avatar billede mickni33 Nybegynder
30. november 2001 - 08:06 #12
jaa hva kan man sige... Kris Jamsa er en god begynder bog
Avatar billede cbegynder Nybegynder
02. december 2001 - 17:29 #13
kunne ik bruge de link til meget ...

Jeg har hentet et program fra skolen som hedder Turbo C++...

men nu mangler jeg bare tutorials på dansk !
Avatar billede acid-head Nybegynder
05. december 2001 - 11:53 #14
Jeg vil lige som mange af de andre lige sige at jeg syntes at Kris Jamsa\'s bog er rigtig god...

- Jeg er selv lige startet for et par uger siden, har har allerede haft meget glæde af den... .)
Avatar billede cbegynder Nybegynder
09. december 2001 - 16:44 #15
nå :(