Avatar billede lum Nybegynder
29. november 2001 - 17:36 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Pil-OP / Pil-NED i VNC

Jeg er relativ ny bruger af Internetforbindelsen VNC. Noget af det jeg bl.a. skal kunne benytte er Piletasterne OP og NED på den PC jeg besøger. Det er endnu ikke lykkedes mig.
Er der nogen iblandt, der kan hjælpe mig med den løsning ? Hilsen  Lum
Avatar billede lum Nybegynder
29. november 2001 - 22:55 #1
Jeg ved ikke om det har nogen indflydelse på svarmuligheder, men det er et gammelt DOS-program jeg har problemer med at navigere rundt i.

Jeg har naivt forsøgt med Udvidet ASCII koder i kombinationen Alt+72 og Alt+80, men det gav ikke noget brugbart resultat.

Lum
Avatar billede lum Nybegynder
08. november 2007 - 10:37 #2
emne lukket
Avatar billede lum Nybegynder
08. november 2007 - 10:39 #3
emnet lukket