Avatar billede trivial Nybegynder
29. november 2001 - 15:26 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

En site man ville glemme??? Igen:0)

Hej!
Jeg har oprettet dette spm før, men det var da siden lå hos Subnet, og designet efter min mening ikke var lige så godt:0)
Så nu til det igen, ville man glemme denne site: www.Hard-News.dk ??? Hvis man interresere sig for sådan noget??
Mvh Asger
Avatar billede ncbr Nybegynder
29. november 2001 - 15:33 #1
Jeg syntes det er et ok site. kan sagtens forestille mig at komme igen.
Avatar billede disky Nybegynder
29. november 2001 - 15:33 #2
om man glemmer den er svært at sige, men jeg tror ikke jeg vil huske den.

Jeg bruger tomshardware og anandtech hvis jeg skal have hardware information
Avatar billede eflow Nybegynder
29. november 2001 - 15:42 #3
jeg vil nok glemme den ? kigger ikke så meget på sådan nogle sider....men når jeg gør bruger jeg også tomshardware.....foresten er det een sej køler i har smidt som ugens artikel ;-) den rockser for vildt den køler....
Avatar billede peter_nordenbaek Nybegynder
29. november 2001 - 16:03 #4
Personligt kunne jeg godt finde på at besøge siden igen. Men den skal selvfølgelig være opdateret for ellers har den ingen nytte for mig.

Om man kan huske navnet er svært at sige, men så er det godt at man kan gøre den til en af sine favoriter og derved ikke glemme den. :)
Avatar billede marty Nybegynder
29. november 2001 - 16:04 #5
Den ser go\' ud. Kommer til at bruge den tit.
8)
/Marty
Avatar billede marty Nybegynder
29. november 2001 - 16:05 #6
flot lavet, ellers. dejlig simpel.
Avatar billede trivial Nybegynder
29. november 2001 - 16:08 #7
Takker.....håber jeg får flere besøgende, men der er ikke rigtig nogle der kender siden:0(
Avatar billede eflow Nybegynder
29. november 2001 - 16:27 #8
Trivial>> jeg kan evt. godt skrive nogle test til siden....tager jo ikke så lang tid....smid een mail på eflow@eflow.dk hvis det har interesse...
Avatar billede stelki Nybegynder
29. november 2001 - 17:18 #9
Vis indholdet er godt nok (havd det absolut er) så er man da også dum vis man glemmer adressen():
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. november 2001 - 01:44 #10
Sådan et navn med bindestreg i er et evigt problem. folk glemmer bindestregen. Eller også skriver du understreg eller punktum eller bare et blanktegn. prøv at få hardnews.dk også og lad den pege på samme site.
news.dk er der ikke store chancer for er ledig ellers kunne du lave den med subdomænet hard  ( hard.news.dk ).

mvh JakobA