Avatar billede maxhardcore Nybegynder
29. november 2001 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

EasyCdCreator

Nu virker mit easy, kan lave data kopier, dvs fra hd til cd. Men når jeg vil lave en disc copy cd til cd, går det galt. Jeg vælger source til mit alm cd drev, og når jeg skal vælge target skriver den blot, not accesible og jeg kan ikke komme videre, hvad er tricket.....
Avatar billede moonrider Nybegynder
29. november 2001 - 14:57 #1
dine drev kan ligge i konflikt, ( begge master eller slave på samme kabel)prøv at bytte kablet om på cd og cdr eller jumpe den ene til noget andet,opdater firmware på brænderen,
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
29. november 2001 - 14:59 #2
det virkede fint under win2k, så jeg tror ikke drevene ligger i konflikt, brænderen virker også til kopier fra harddisken...
Avatar billede eastdk Novice
29. november 2001 - 16:19 #3
Har du opdateringen fra Roxio til XP ?  Ellers ligger den her
http://www.roxio.com/en/support/ecdc/

Jens.
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
29. november 2001 - 16:37 #4
ja desværre har hentet opdateringen :-(
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:25 #5
Jeg skulle opdatere min ASPI driver for at det virkede.
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
01. december 2001 - 14:06 #6
skidtet virker stadig ikke, ked af at måtte afvise jer alle :-(
Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 20:51 #7
Hvilken version af easy cd creator kører du ??
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
01. december 2001 - 21:00 #8
5 platinum
Avatar billede kanabba Nybegynder
01. december 2001 - 21:25 #9
Ok... -Jeg har selv haft en masse problemer med EasyCC efter installering af XP. Og de drivere jeg har hentet fra Roxio\'s hjemmeside har ikke været til nogen hjælp. Jeg er nu gået over til Nero Burn i stedet for, -og det kører bare der ud af... -Et godt råd fra mig... -SKIFT! EasyCC er nogel l...

Mvh Kanabba