Avatar billede steenh Nybegynder
29. november 2001 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

farver mellem Illustrator og photoshop

Jeg har nogle problemer med en logofarve ( pantone 1235 C ) som ser forskellig ud når logoet i eps-format bliver åbnet i photoshop. Hvis jeg bruger paste er det nogenlunde til at styre og lidt bedre end at åbne dokumentet direkte i Photoshop ??
Er der nogen der kan genkende dette eller bare har en løsning på dette ??
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. november 2001 - 13:36 #1
Det kan have noget at gøre med dine farveprofiler! De indstillinger du har i Photoshop og Illustrator i Edit-Color Settings skal være ens!

I dit tilfælde er det nok til tryk, så kan du sikkert vælge den der hedder Europe Prepress Defaults, men ellers skal du høre trykkeriet!

Hvis du ikke er med på hvad jeg mener så sig til!
Avatar billede steenh Nybegynder
30. november 2001 - 14:47 #2
tak
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. december 2001 - 00:10 #3
Jamen selv tak!