Avatar billede mrzone Nybegynder
29. november 2001 - 13:21 Der er 5 kommentarer

Forklaring søges

Er der en venlig person som kan give en detaljeret forklaring på hvordan følgende sættes op i DNS på min Win2K server ?

\"Kan jeg bruge alle services (FTP, HTTP, SMTP, POP3, osv.) til filtrering?

På nuværende tidspunkt er der ingen filtrering, bortset fra port 25, der ikke kan nås direkte fra verden mod kunderne. Der er dog automatisk oprettet relay mailserver på .adsl.dk. Dermed kan adressen også kan bruges til e-mails af typen: lars@hansen.adsl.dk. Du kan desuden selv hoste domæner på din forbindelse.

Hvis kunder med DNS udenfor Cybercity ønsker at hoste mailserver på deres ADSL-opkobling, skal de benytte følgende DNS-opsætning:

mitdomæne.præfix preference = 10, mail exchanger = navn.adsl.dk mitdomæne.dk preference = 100, mail exchanger = mailgate.cybercity.dk\"

Skal jeg ind flere steder ?

Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. november 2001 - 13:28 #1
lytter
Avatar billede czar Nybegynder
29. november 2001 - 13:46 #2
gør verden en tjeneste, smid ms dns serveren på porten og download bind fra www.isc.org...

desuden skal du bruge sekundær dns, det kan du få hos www.gratisdns.dk
Avatar billede mrzone Nybegynder
29. november 2001 - 13:54 #3
Æhem ?
Jo tak, jeg har en sekundær DNS. Det er den interne der skal sættes op.
Avatar billede professoren Nybegynder
29. januar 2002 - 14:02 #4
>>> til food4U--din side virker ikke!!
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Open the food4u.dk home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede professoren Nybegynder
29. januar 2002 - 14:03 #5
har du tænkt over "dynamic allocation" af DNS?