Avatar billede gon Nybegynder
25. marts 2000 - 19:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Video capture i spil?

Er der nogen der kender et program, der kan optage billeder fra skærmen, når jeg fx. spiller et spil.

Jeg er klar over, at nogle spil allerede har disse funktioner (fx. Quake), men jeg skal optage i spil, der ikke har.

Håber i kan hjælpe mig!

ses,
Gon
Avatar billede flimmermand Nybegynder
26. marts 2000 - 21:44 #1
Er det et billede eller er det et lille videoklip?
Hvis det er et billede så skal du bare bruge "print screen", og så højreklikke i billed program, og så sig sæt ind.

-Flemming
Avatar billede gon Nybegynder
26. marts 2000 - 22:02 #2
Desværre . jeg har brug for hele klip .. dog ikke mere end et 6-7 sekunder ad gangen

Gon
Avatar billede flimmermand Nybegynder
26. marts 2000 - 22:16 #3
Så ved jeg desværre ikke hvordan du får det til at funge. Men hvis jeg finder ud af det så skal jeg lægge løsningen herind

-Flemming
Avatar billede gon Nybegynder
27. marts 2000 - 16:46 #4
Okie..
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. marts 2000 - 15:27 #5
Jeg mener at du kan finde et program på enten TuCows eller Download.com

En af mine venner har haft den samme "lyst" og fandt vist nok noget der.

Jeg finder lige ud af noget mere præcist.
Avatar billede gon Nybegynder
29. marts 2000 - 15:42 #6
Suverænt!

Jeg smutter selv in og kigger nu, men jeg er glad for at du gider at hjælpe mig.

ses,
Gon
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. marts 2000 - 15:45 #7
Det var da så lidt.
Hvis det er noget du kan bruge så sig lige til #:-)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. marts 2000 - 16:17 #8
Øhh må man måske få sine point?
Jeg fik ikke nogen...
Avatar billede gon Nybegynder
26. oktober 2000 - 12:55 #9
Desværre .. jeg har ikke fundet en løsning der er god nok med software.

Derfor har jeg tænkt på, at anvende mit ASUS TNT 1 til at capture til et digitalt videokamara...

håber i kan hjælpe ..