Avatar billede zero-hero Nybegynder
29. november 2001 - 08:54 Der er 2 kommentarer

english education!

Øhh mangler noget viden om den måde skole forgår i england!! Er der nogen der kan hjælp??
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
29. november 2001 - 13:39 #1
hvad vil du vide??
Avatar billede supuku Nybegynder
17. oktober 2013 - 02:03 #2
In the course of history, the most prominent educational systems have undergone lots of changes as well as the tertiary students who tend to write good compare and contrast essays as http://papersmart.net/compare-contrast-essays.html for their universities. It is a chance to demonstrate all of the learned arguments and prove that learners from anywhere can unite in order to solve one big problem stated as the theme of ones personal research or review. In general, it comes with experience.