Avatar billede wepperw Nybegynder
28. november 2001 - 18:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

lovligt på eksperten

vi er en gruppe på 5 der er ved at lave en side og har brug for noget hjælp der kan koste mange point ville det være lovligt hvis de 5 andre også oiprettede et ID på eksperten.dk og vi så sammen gav FX. 600  point????
Avatar billede jones279 Nybegynder
28. november 2001 - 18:25 #1
nope...! ik hva jeg forstår ved reglerne... så skal du bare ud og svare på spm ;)
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 18:25 #2
Prøv at kontakte Admins på info@eksperten.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 18:26 #3
hvis det kan koste så mange point er jeg bange for at folk kun vil lave det for penge.
men hvad er opgaven?
Avatar billede Xelot Nybegynder
28. november 2001 - 18:27 #4
prøv på sharksforum!!
Avatar billede wepperw Nybegynder
28. november 2001 - 18:27 #5
jeg skal have nogle meget flote baner i 4 forskællige størlser
Avatar billede -sofus- Nybegynder
28. november 2001 - 18:27 #6
fcs: spild af tid at spørge admins, det tager en del tid at få spm igennem på den måde. Jeg vil sige at det var meget dumt at gøre det på den måde..
Avatar billede prodic Mester
28. november 2001 - 18:27 #7
I kan løbe ind i nogle problemer, hvis folk ikke kan kende hinanden fra de andre.

Det er sket før, at folk er blevet slettet pga. mistanken om at de var 1 og samme person.

og for 600 point kan I trods alt får svar på MANGE spørgsmål.
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 18:30 #8
-sofus->> Alternativet er vel at de gør det og så bliver smidt ud af eksperten hele banden.... Det er ikke altid nemmere at få tilgivelse end tilladelse ;-)

Prodic>> Når det drejer sig om 6 personer (wepperw + 5 andre) er der altså tale om en samlet pointsum på 40+(5*300)=1540 point ;-)
Avatar billede prodic Mester
28. november 2001 - 18:35 #9
FCS->\"vi så sammen gav FX. 600  point\" - citat slut. ;-)
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 18:37 #10
Prodic>> Hvorfor så snakke om at alle 5 skulle oprette brugere (der stod vist også FX foran 600) ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. november 2001 - 19:19 #11
Min holdning er at eksperten er et sted hvor du kan få hjælp og lære noget. Ikke et sted hvor du får serveret færdige løsninger af en eller anden slags.

Når i er en gruppe på 5, så kan der vist kun konstateres at i har valgt en rigtigt dårligt sammensætning af gruppen.

/Nikolaj
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. november 2001 - 09:30 #12
Jeg mener man må yde før man kan nyde... skal i bruge 600 point, bør i først TJENE 600 point... altså svar på nogle spørgsmål!

Jeg vil dog også lige tilføje, at jeg ikke mener det burde være nødvendigt at sætte så mange point på højkant, uanset spørgsmålets sværhedsgrad. Default for et SVÆRT spørgsmål er 60 point!

NanoQ
Avatar billede admin Novice
29. november 2001 - 09:49 #13
svar på spm: Nej. Brug www.sharksforum.com
:)
Avatar billede wepperw Nybegynder
30. november 2001 - 14:21 #14
men ville det være lovligt hvis de oprettede en bruger hver og oprettede fler spørgesmål??? alså så fx. de ene opratter sig som bruger og beder om to maner i to størlser og en anden opretter et andet spørgesmål med det samme indhold bare at banerne skal være i andre størlser??