Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 11:36 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

OE accepterer ikke bruger/password

Sært problem - 2 PC\'er (ikke netværk) 98se OE5.5 - begynder pludseligt at have problemer med at verificere bruger/password. Der bliver oprettet ny konto hos get2net - OE virker 3 gange, derefter samme problem. OG det mest underlige: der er INGEN problemer med at hente POP-mail fra en Hotmail-konto ???
Der køres opdaterede Innoculated virus-scan på begge maskiner.
Avatar billede soreno Praktikant
28. november 2001 - 11:40 #1
det lyder da som om at problemet ligger hos get2net.
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 11:41 #2
samme problem hos WOL og TDC - OG det går OK via Hotmail ....
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. november 2001 - 11:41 #3
Get2Net har pt. problemer med deres mailservere ifgl. http://driftstatus.get2net.dk/ - tror du ikke det er derfor?

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. november 2001 - 11:43 #4
Kører du firewall? Sker der nogen forandring hvis du slår den fra?

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. november 2001 - 11:44 #5
Hov, skulle have været en kommentar.......
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 11:45 #6
Ingen firewall - POP & SMTP wia \"web-sale\"
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. november 2001 - 11:52 #7
web-sale??

/Rob
Avatar billede mixter Nybegynder
28. november 2001 - 11:53 #8
SOL/Subnet har også mailproblemer.
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 12:52 #9
we-sale er vores web-hotel

Men stadig er det vel underligt at der kan hentes POP-mail via Hotmail - men IKKE med OE
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 13:53 #10
forresten selv om jeg sætter SMTP til en af de andre går det lige så tosset - det er åbenbart noget der er relateret til min/vores maskine - virusscan med Innoculate giver intet resultat
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. november 2001 - 15:11 #11
Hotmail hentes ned på anden måde end alm. mail. Du har garanteret også fået en ny indbakke i OE, kun til Hotmail-mail (nej, jeg stammer ikke :o).

Har du slået en \'scan mail\' facilitet til, i Innoculate (kender ikke produktet)? I så fald kan det være du kører via en \'proxy\' som Innoculate \'styrer\'. Prøv at slå den fra, eller prøv at køre helt uden Innoculate, så du kører direkte mod serveren.

/Rob
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 15:33 #12
Jeg har ikke en Hotmail i OE - men via internettet.
Jeg har nu kørt med det virus-program længe, og dette problem er netop opstået.
Vil prøve uden virus-scan -
Avatar billede suha Juniormester
28. november 2001 - 17:15 #13
Jeg har i den senere tid ofte været udsat for præcis samme problem og kun med Get2net, jeg har 3 konti fra hver sin udbyder og det er altid kun Get2net, som ikke accepterer password, de 2 andre virker fint. Min løsning er, at jeg venter bare nogle timer - 1 dag, så virker Get2net igen.
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. november 2001 - 19:06 #14
njaaa - desværre Suha - selv efter 1 time/1 dag/1 uge er der ingen bedring - og det sker også med de andre konti.
Avatar billede goldwings Nybegynder
03. december 2001 - 15:03 #15
skal jeg ikke bare give jer alle lidt for indsatsen - dette er tilsyneladende bare et at de problemer, der kommer og går ....