Avatar billede |morpheus| Nybegynder
28. november 2001 - 10:05 Der er 5 kommentarer

Mus

jeg har købt en Wireless IntelliMouse Explorer
men den er bagefter og hakker meget, jeg har fjernet de gamle drivere og lagt de nye ind der fulgte med den nye mus

Avatar billede |morpheus| Nybegynder
28. november 2001 - 10:05 #1
hvad skal jeg gøre
Avatar billede jivefunk Nybegynder
28. november 2001 - 10:15 #2
Pyha det ka være mange ting med sådan en mus. Hvordan er den tilsluttet PS2 eller USB, eller med den der grimme USB-PS2 converter, for den kan alene være årsagen.
Men sæt musehastigheden ned og accelerationen op.
Avatar billede powell Nybegynder
28. november 2001 - 11:50 #3
Hvilket styresystem kører du musen på?
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 13:28 #4
Jeg ved det.... Når en trådløs mus trænger til nye batterier kører den som om den er fuld. Prøv at skift dem....
Avatar billede bullet! Nybegynder
29. november 2001 - 03:01 #5
jivefunk>> Takker kanon har lige selv købt en Microsoft IntelliMouse Explorer Optisk, synes også den hakkede noget, mærkeligt for den skulle være meget præcis 1500dpi o.s.v men det hjalp og sætte musehastigheden ned og accelerationen op, nu køre den som en drøm kanon!!