Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 09:58 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hjælllllp

HVorfor og hvad kan jeg gøre når jeg får denne meddelse

\"Could not connect to game server reason your map maps/de_dust.bsp differs from the server\'s ?????

Hjællllllp :) takker

Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 10:02 #1
ja du har har selv svaret på det!
du opgradere din cs

Med den fulde version
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 10:02 #2
du skal
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 10:03 #3
Det vil jeg så prøve
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 10:03 #4
Kan du ikke give mig de links jeg skal bruge for at dl dem
Avatar billede jones_net Nybegynder
28. november 2001 - 10:04 #5
øhhh, nu er jeg ikke den store cs\'er, men er det ikke kun fordi det map der vil spilles ikke er det samme som på ens egen maskine, og på serveren?? Så skulle det vel kun være nødvendigt at opdatere mappet!?!?

/J
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 10:06 #6
Jeg har prøvet at downloade den nye de_dust.bsp men det hjælper ikke
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 10:08 #7
counter...>> http://www.counter-strike.net/mod_full.html

jones>> jooh, men er sikkert flere maps der er forskellig. Har selv været ude for det
Avatar billede ducks Nybegynder
28. november 2001 - 10:15 #8
http://www.counter-strike.net
hvis du kan lidt tysk er http://www.counterstrike.de den bedste
du skal hente en ny version af cs banen
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 10:19 #9
ok jeg prøver
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 10:33 #10
counter-strike2001  >> btw hva bliver dit nye bruger navn så nu når du er færdig med det her spm ?
For du har jo ik flere points på konto\'en
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 10:51 #11
Det er CyberZoom
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 12:15 #12
Avatar billede sazon Nybegynder
28. november 2001 - 12:52 #13
Ok grunden til du for den besked er enten fordi du har en for gammel version af Counter-Strike eller fordi du msåke har downloadet en version af de_dust fra en eller anden person som altså ikke er helt opdateret!
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 13:04 #14
Yes cyberzoom er mit nick.. :)
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 13:08 #15
Jeg tror du har ret,.. prøver når jeg kommer fra arbejde.. Kan se at du går på EUC-syd.. vi er igang med at lave deres nye hjemme side
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 13:15 #16
counter-strike2001  alias cyberzoom>> det er jo ikke lige så smart og side og indrømme at man snyder på eksperten vel ?
Man må kun have en bruger
Har du en god undskylding ?
Ellers ryger der en mail af til admin
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 13:20 #17
He he jaaaa den er nu simpel nok... Jeg har ikke den samme e-mail adresse mere og jeg kan ikke huske mit password til min gamle konto..
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 13:22 #18
Hvor gammel er du space... jeg mener bare når man sådan sidder og holder øje med hvem som snyder og hvem som ikke snyder..
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 13:29 #19
counter-strike2001 >> hmmm
og så oprettede du counter-strike2001
Så bruger du alle pointsne på et spm
Så bliver du jo nød til og oprette en ny bruger igen, da du jo nok ikke begynder og svare på andres spm. Kan man bla se i cyberzoom\'s profil. Der er ikke svaret på et eneste spm andet end dine egene
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 13:34 #20
Folk har forskellige formål med at komme herind.. Dit formål er måske at tjene point\'s og hjælpe andre.. mit er at få svar på spørgsmål så hurtigt så muligt.. Jeg har ikke tiden til selv at besvar spg. men så er det godt at andre har
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 13:41 #21
jeg gider ikke diskutere det her mere

btw så synes jeg lige du skal læse det her igennem
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

du har overtrædt et par stykker ihvertfald
Avatar billede counter-strike2001 Nybegynder
28. november 2001 - 13:42 #22
He he he...ja ja vi kunne blive ved... Men tak for hjælpen :)

Avatar billede sazon Nybegynder
28. november 2001 - 15:56 #23
ok hvis jeg var dig ville jeg reinstaller HL + CS og hvis det ikke virker og du bare MÅ spille cs ville jeg lave en format:windows drev...
Avatar billede grunberger Nybegynder
14. februar 2002 - 20:34 #24
jeg tror at det er fordi dit counter strike er uoriginalt