Avatar billede mnv_dk Praktikant
28. november 2001 - 09:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinPopup-Winchat

I windows 95-98-me r der et lille sødt program dr hedder Win PopUp, men dt er ikke i Win2000, men der ligger et program dr heddr WinChat, er det det samme, og hvis ens computere, er sammen i et netværk hvor den ene kører på win98, kan det så fungere sammen??
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. november 2001 - 09:55 #1
Må jeg anbefale et stavekursus - du mangler en del e\'er .. :-)
Avatar billede mnv_dk Praktikant
28. november 2001 - 09:56 #2
Ja E\'et på mit tastatur virkr ikke så godt;-)
Avatar billede keysersoze Guru
28. november 2001 - 10:13 #3
start -> kør -> skriv

net send computernavn \"hey\"

net send IP \"hey\"

virker kun i win2k
Avatar billede jivefunk Nybegynder
28. november 2001 - 10:33 #4
HVis det er en 98 maskine man sender til på keysersoze måde (som han i øvrigt har ret i) mener jeg at Winpopup skal være åben, ellers går beskeden tabt
Avatar billede mnv_dk Praktikant
28. november 2001 - 11:44 #5
keysersoze>>Hvad så hvis han skriver tilbage?
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. november 2001 - 13:34 #6
Så kommer der en boks frem på skærmen..
Avatar billede keysersoze Guru
28. november 2001 - 16:39 #7
net send popper et vindue frem på brugerens skærm hvis han kører win 2k - jeg har ikke prøvet med win 98 (som har winpopup åben) men der kommer formentlig som goulduck skriver bare et popup-vindue på win 2k maskinen