Avatar billede jakobfriis Nybegynder
24. marts 2000 - 08:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet i Millenium

Jeg har prøvet at installere Windows Millenium, hvilket også gik fint, men mit internet er #¤% up. Jeg kan kommunikere med min bank vi v120 protokollen, men almindelig PPP vil ingen steder hen. Jeg kan ikke engang bruge get2nets automatiske opsætning, da jeg ikke kan komme ud af huset med PPP. Jeg har checket om windows melder fejl på nogle devices, men det gør den ikke. Mit modem er et Eicon Diva ISDN.
Er der noget som har oplevet det ???
Avatar billede drean Nybegynder
24. marts 2000 - 09:23 #1
Jeg har hørt om at windows millimium...som bruger IE 5.5 beta ikke skulle kunne komme på internettet...det skulle være løst i den næste beta version.
Et eller andet med en fejl i når den skal kommunikere med diverse protokoller sådom HTTP.
Så vidt jeg ved er der ingen updates dertil.
Avatar billede jakobfriis Nybegynder
24. marts 2000 - 09:33 #2
vil du ikke have dine points ???
Avatar billede drean Nybegynder
24. marts 2000 - 09:37 #3
Jo tak....
Avatar billede coolidk Nybegynder
24. marts 2000 - 12:45 #4
Det er sgudda noget fis. Millenium udgaven kan GODT komme på internettet. Det er der givetvis er problemet er, at din ISDN-adapter skal sættes til at køre PPP og ikke V120. Til dette medfølger som regel et konfigurationsprogram. Så at Mil. ikke kan komme nettet. pffft.

-dEnnis
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. marts 2000 - 20:49 #5
hmm jeg sidder i win ME lige nu, men er godt nok også på via vores LAN