Avatar billede jack_daniels Nybegynder
23. marts 2000 - 23:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg mangler et navn

Hejsa

Jeg er ved at lave et lille webdesignfirma, men jeg kan bare ikke finde noget navn, er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede 00-behave Nybegynder
24. marts 2000 - 08:27 #1
For at komme med et ordentligt bud er det nødvendigt at vide meget mere om firmaet.

Men et sjovt bud kunne da være:

KanonGodtDesign
Avatar billede nitrofire Nybegynder
21. april 2000 - 21:46 #2
Najaaaaaa, hvad med Webking Design, jeg har brugt det til et gammelt firma, men navnet er altså ledigt nu!
Held og lykke med firmaet!