Avatar billede erikm Nybegynder
27. november 2001 - 10:25 Der er 3 kommentarer

Outlook Express meddelelser

På ny maskine med WindowsXP har jeg fået importeret mit gamle addressekartotek til Outlook Express.
Men jeg kan ikke få overført de gamle meddelelser fra den CDrom, som jeg gemte dem på.

Ved Import-Meddelelser påstås det, at der ikke er nogle meddelelser gemt på det angivne sted.
Et forsøg på at kopiere til samme placering som udbakke, indbakke mv. giver heller ikke noget resultat. Selv om .vdx-filerne ligger i mappen bliver de ikke vist i Outlook Express.

Mine gamle meddelelser kommer fra version 5.5 - hvis det er nogen hjælp til en løsning.

Mvh
Erik

Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 12:25 #1
lytter lige med, har samme problem...
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
28. november 2001 - 20:41 #2
Jeg har før haft problemer med at få gl. medelelser til at virke i Outlook Express efter at have hentet dem fra en CD.
Kopier alle filer til din harddisk, f.eks. i mappe, marker alle filer, vælg egenskaber, sørg for at de IKKE er skrivebeskyttet, skjulte eller lign. og prøv at importere dem igen, eller flyt dem til lagringsmappen for OE.

Måske kan det hjælpe på dit prob.
Avatar billede erikm Nybegynder
30. november 2001 - 20:13 #3
Til Blueyed1
Hvor ville jeg dog ønske, at dit forslag havde hjulpet! Men det gjorde det ikke.

Jeg har prøvet at kopiere til harddisken og importere, og jeg har også prøvet at flytte dem ind i placeringen:
Documents and settings\\MitNavn\\Lokale indstillinger\\\\Microsoft\\outlook express

Filmapperne står der og ligner de faste mapper: udbakke, indbakke osv.
Men mapperne er ikke at se i selve Outlook Experss.

Flere forslag?