Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 09:08 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Gfx respons...

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad folk synes om mine billeder som jeg har kreeret i Newtek Lightwave 3d....

kig under [- http://www.blarp.dk/galleri.php# -]
Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 09:08 #1
under Trashman selvfølgelig!
Avatar billede web1648 Nybegynder
27. november 2001 - 09:13 #2
de er ok men kunne blive bedre :) nej de er sgu ok
Avatar billede dalamar Nybegynder
27. november 2001 - 09:15 #3
flot...Meget! du har nogle evner du skal bare skærpe dem lidt jeg bemærkede nogle få smuttere på et af billederne (kan ikke huske hvilket et af dem). Men under alle omstændigheder er det nogle flotte billeder, send nogle af de næste du laver til mig \"Darktemplar@ofir.dk\". (Bemærk at det ikke var pointene der talte!)
Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 09:29 #4
hvad synes i om siden btw?

vi udgav den lige igår.. jeg har lavet designet dertil..

hvis i nu lliigge tjekker hvad siden går ud på osv. og opretter en bruger.. så bliver jeg rimelig glad :D
Avatar billede zero-hero Nybegynder
27. november 2001 - 09:32 #5
Har man lov til at \"låne\" billederne til baggrunds billeder??!! HÅBER.

Øhh hvor gammel er du og hvor lang tid har det taget dig at lære?!

HYGGE
\\Zero-Hero
Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 09:37 #6
zero-hero: ja selvfølgelig må du dét!! det er cool når folk gider at bruge ens pics som bg..

Jeg er 16.. det har ca. taget mig 1½ at lære dét.. men jeg har ikke været aktiv i ca. et ½ år.. men nu i vintermånederne kan i forvente at der kommer en masse rare pics :D
Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 09:42 #7
Og lige en lille opfordring hér:

Alle grafikere SKAL ind og uploade deres pics såen at vi kan udbrede blarpen :D

ej så ikke det dér lamme reklame pis (men i må gerne :])

der er ikke nogen der har noget at sige til designet? er det så godt eller skidt? ;D
Avatar billede mismis Nybegynder
27. november 2001 - 11:13 #8
Zero hero
så husk lige at det ikke er trash der har lavet alle billederne i galleriet inden du begynder at snuppe billeder her og der.

Avatar billede mismis Nybegynder
27. november 2001 - 11:14 #9
Men ellers TRASH vil jeg sige

det tog sin tid men nu er den her

og ja det er sku lidt dejligt at se en DANSK site om stuff som 3d grafik osv.

dem er der ikke mange af
så jeg håber i køre den godt men tag dig lidt sammen og se hvad du kan finde på hvis jeg skulle lave nogle video tutorials til siten.
nogle emner hvad der kunne være godt.

MVH

MIS
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. november 2001 - 16:35 #10
Hmmm... jeg kan ikke lide dine valg af texture og måde du har anvendt dem... måske du skulle øve dig lidt i der :-)
Desuden har jeg det personligt sådant at for at man kan se om en 3D Animator er god, skal han/hun kunne modellere et menneske (så realist som muligt - eksempelvis et selvportæt) - Da det nok er det sværeste at gøre realistisk overhovedet... måske det var en idé til en fremtidig projekt til vinterens hygge. Bliv ikke fristet af at anvende Poser (en rigtig animator arbejder fra bunden)... Jeg vil meget gerne se dine løbende resultater...

(den rigtige ZeroHero *G* )
ZeroHero
Avatar billede mismis Nybegynder
27. november 2001 - 18:08 #11
Zerohero

og denne mail er rettet mod hvem ?

BTW om du er god til at lave 3d har intet med om du kan modeler en menneske eller jeg
der er cirka 4 billiarder andre ting i verden der er også skal modeleres og mennesket er ikke det mest komplese

så du kan ikke sige at hvis en person ikke kan modelere et menneske så kan han / hun ikke lave 3d.

PRøv foreksempel at se Filmen THE MUMMY RETURNS

hvis du kigger på ham Scorpion manden der kommer tilbage til live.

hvis du kigger på ham ser han meget plastik agtig ud.

og ddet er en highend film vi snakker om her.
så vidt jeg ved er det også ILM der står bag grafikken i den og jeg tro  NOK LIGE det ved hvad det drejer sig om med 3d :)

MVH

MIS
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
27. november 2001 - 22:27 #12
Skal man bruge Lightwave for at må vise sine billeder? Jeg bruger Maya.

Har også lige started en hjemmeside for et par dage siden omkring Maya 3D.

http://www.maya3d.dk
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. november 2001 - 22:40 #13
mismis>> Hør her jeg har sku ikke sagt at man ikke kan modellere, hvis man ikke kan lave et menneske i 3D. Men prøv at forestille noget mere personligt end et menneskeligt-ansigt. Der skal ikke meget unøjagtighed til før at det ligner en helt anden. Jeg har set mange billeder af proffesionelle karakter-animatore - og kun få af dem var foto-realistiske overbevisende.
Jeg blev selv meget skuffet over filmen The Mummy Returns (Scorpion Manden) - Men tænkte netop på, hvor svært det er at lave mennesker SÅ DET VIRKER TROVÆRDIGT!!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. november 2001 - 22:42 #14
mikkeljans er så sej :-) prøv lige at se nogle af hans billeder og få inspiration...
Avatar billede megalw Nybegynder
27. november 2001 - 22:45 #15
Mikkeljans. nej det er ikke noget krav at du bruger Lightwave, du kan skam uploade billeder lavet i paint hvis du har lyst til det.. dog er det et krav at dine billeder ikke, er alt for useriøse. altså du må ikke uploade et billede af din nye kat..

hvis du forstår hvad jeg mener (;

/Team blarp
Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 22:49 #16
Jeg kan så lige tilføje at der er netop gået en Julekonkurence i gang på Blarp.dk

du kan vinde 500 dask SKATTEFRIT !!!
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
27. november 2001 - 22:57 #17
Alle mine billeder er useriøse ;).
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. november 2001 - 22:58 #18
Nå, det kunne være man skulle prøve lykken der :-)
500 dask SKATTEFRIT - ikke dårligt...
Avatar billede trasman Nybegynder
27. november 2001 - 23:01 #19
mikkeljans:

klap da i!! de er sq da monster fede!!!

bare såen at du ved det :D

ligger du inde med icq?
Avatar billede mismis Nybegynder
27. november 2001 - 23:28 #20
Zerohero

hehe det var da det veldigt humør du er i
er du altid så glad :)

og med hensyn til inspiration så mangler jeg den ikke

jeg lever af at lave 3d til daglig og har masser af udfordringer iforvejen
og aller har jo hvert sit synspunkt på ting
jeg selv syndes bare at det er lidt kedeligt et modelere mennesker.
men det er jo smag og behag

du er da velkommen til at vise noget at dit work frem zero

måske du havde noget inspirerende.

MVH

MIS

PS slå lidt kold vand i blodet du, der er ingen grund til sku og fanden, det her er et forum hvor vi hjælper hinanden vi sidder her jo ikke for at sparke hinanden ned.

Avatar billede mikkeljans Nybegynder
27. november 2001 - 23:32 #21
Tak for al den ros.

Jeg har ICQ.. Mit nummer er #115857578
Så dejligt nemt at huske ;).
Avatar billede mismis Nybegynder
27. november 2001 - 23:39 #22
Mikkel:

jeg checkede lige din side

fed anim den der waterman
der er lidt the mummy over den

du har vist en død link på siden
http://www.maya3d.dk/Galleri/Render/TN/Head2.jpg
virker ikke
ihvertilfald ikke lige her.

MVH
  MIS
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
27. november 2001 - 23:48 #23
hvordan er den dog kommet derind.
godt du sagde det nu er det rette.
http://www.maya3d.dk/Galleri/Render/Head2.jpg
Et hovede jeg aldrig gad gøre færdigt ;).
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
27. november 2001 - 23:50 #24
Den waterman lavet jeg fordi jeg ikke kunne sove ;). Så fik jeg den idé at bruge goals til en mand. Animationen blev så en smule underlig fordi jeg var ved at blive rimelig træt til sidst. ;)
Avatar billede trasman Nybegynder
28. november 2001 - 00:00 #25
mikkeljans:

Skulle blarp.dk ikke ind under dine toplinks? :D
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
28. november 2001 - 15:19 #26
Allerede gjort ;)
Avatar billede zerohero Nybegynder
28. november 2001 - 16:48 #27
mismis>> mit første indslag var altså ikke ment til dig men til den oprettende spørger: trasman.
Jeg håber ikke at jeg virker sur men det er bare lidt irriterende når du vil fordreje menningen i mine indslag (specielt når de ikke er henvendt til dig)...
noget helt andet, hvor er du ansat henne og hvad laver du helt præcis? hvor mange år har du bagen med 3D og hvilket program anvender du? (bare for rent nysgerrigheds skyld *S*)

med venlig hilsen

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
28. november 2001 - 16:49 #28
mismis>> har du en side hvor du eventuelt har oploadet noget af dit værk?
Avatar billede mismis Nybegynder
28. november 2001 - 17:53 #29
hye zerohero

det er da dejligt at se at du ikke er bitchet :)
så er vi på rette spor igen.

jeg arbejder i et reklameboureau i viborg og jeg laver 3d grafik til reklamer og intern markedsføring og en held rapid prototyping som det hedder . Produkt visualisering af nye produkter der ikke er på markedet endnu
og så designer jeg også lidt.

jeg har lavet 3d de sidste snart 15 år og jeg er idag 29 år gammel

og jeg har i min tid brugt mange forskeldige 3d programmer men er dog faldet pladask for lightwave for 5-6 år siden og er vildt forælsket i det.

at du spørger om jeg har en sidte er jeg da lidt skuffet over for jeg har da postet linken flere gange og den står da også på alle de billeder jeg har postet på blarp.dk som jo var der snakken startede så hvis du ikke har set den på di billeder jeg har uploaded på blarp så får du den da lige her

addressen er    www.trhlogos.dk

der er 40 billeder af nyt og gammelt af alt muligt jeg sidder og laver i min fritid når jeg ikke er på arbejde. alt muligt lige hvad jeg finder på.

MVH

  MIS

BTW: havde du noget ?