Avatar billede doubleclick Nybegynder
23. marts 2000 - 17:03 Der er 10 kommentarer

Ny konkurrence fra Business 2 Business Interactive

Kan du lave en hjemmeside, der max fylder 5K?

Hvis ja, så kan vi oplyse at webdesignernes konkurrence 5K.dk starter den 3.april, og sidder du som webdesigner eller programmør skal du være velkommen til at læse nærmere.
Det hele starter først i april, og alle indsendte forslag bliver bedømt af en professionel og kreativ dommerkommité

konkurrencen starter 5.april

Læs mere på http://www.5K.dk

Konkurrencen er sponsoreret af www.b2bi.dk og www.bios.dk
Avatar billede justincase Nybegynder
23. marts 2000 - 22:22 #1
Uhhhh, næste for seriøst.

Et site bestående af et billede og en chart.dk counter.
Pas nu på i ikke lokker for mange til.

I kunne måske skrive lidt om hvorfor man skulle melde sig til.
Hvad prisen giver adgang til. Hvem der bedømmer (og hvorfor).

Det er jo ikke fordi der mangler job for øjeblikket.

:)

JustinCase
Avatar billede spacey Nybegynder
24. marts 2000 - 19:40 #2
Ja puhaa, det var da helt uhyggeligt godt lavet!

Wow, jeg tror bare at de der folk er helt vildt proffe eftersom de har så fed en hjemmeside!

Det må i sq kunne gøre bedre drenge!

//Jens
Avatar billede doubleclick Nybegynder
31. marts 2000 - 16:41 #3
kig ind mandag 3.4., i kække kommentatorer...

Avatar billede mjess Nybegynder
03. april 2000 - 13:23 #4
Tja - mon ikke det er den 3/4 i dag? Det er vist også mandag, og der er stadig intet nyt...

/mjess
Avatar billede predict Nybegynder
05. april 2000 - 22:52 #5
Til Grin, det billede som er brugt på den famøse side fylder 5,38KB (!) hvorfor hulen har i ikke lavet det med CSS.
I øvrigt tilslutter jeg mig den hylende hord af krav om at vide, hvem som skal bedømme evt. tilmeldte sider.
Avatar billede predict Nybegynder
05. april 2000 - 23:04 #6
Iøvrigt kunne i med fordel, have afluret den originale 5K site, rent grafisk.
Avatar billede predict Nybegynder
05. april 2000 - 23:08 #7
Iøvrigt er b2bi.dk da noget af det mest latterlige jeg længe har set fra et webbureau, men det må i jo om, det er jo som skrevet står markedets bedste mediefolk som står bag *GGGG*
Avatar billede predict Nybegynder
08. april 2000 - 17:48 #8
Lørdag 080400 still no news under solen.
Der er i grunden blevet forbløffende stille fra d'herrer.

Er der i øvrigt nogen som ved hvor man anmelder koncept-tyverier???
Avatar billede predict Nybegynder
08. april 2000 - 17:49 #9
Apropos koncept-tyveri.
Hmm "doubleclick" sjovt navn, hvor har jeg dog hørt det før?????
Avatar billede predict Nybegynder
25. april 2000 - 00:54 #10
Nå det ser ud til at denne originale og fuldstændigt selvopfundne konkurrence med dette meget seriøse initiativ er dødt, der er ihvertfald ikke sket en skid på siden.
Men det var måske den 3.4 2017, det er nemlig også en mandag.