Avatar billede tvilum Nybegynder
26. november 2001 - 21:32 Der er 8 kommentarer

engelsk rapport: terrorisme i usa

hej alle sammen. kan i ikke hjælpe en handelskoleelev med en engelsk opgave om terrorisme i usa. den er til onsdag og jeg orker ikke at lave den. den behøver ikke at være vildt lang, 4-5 sider er ok. kan i hjælpe så send den til tvilum@mail.tele.dk
på forhånd tak
mvh tvilum
Avatar billede ncbr Nybegynder
26. november 2001 - 21:33 #1
You gotta be kidding
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 21:34 #2
du vil ha at vi skal skrive en opgave til dig på 4-5 sider for points ?

eller har jeg misforstået ?
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
26. november 2001 - 21:34 #3
Kan du ikke finde noget et sted på nettet ???
Avatar billede sukos Juniormester
26. november 2001 - 21:39 #4
Tag dig sammen!
Avatar billede soreno Praktikant
26. november 2001 - 21:41 #5
for 150.000,- vil jeg gerne gøre det ;)
Avatar billede cautoo Nybegynder
26. november 2001 - 21:45 #6
jeg årker ikke at bruge musen i morgen, er der ikke en som kommer og hjælper mig, jeg giver 30 point for 8 timer (første bud bliver den heldige) :-)
Avatar billede tumben Novice
26. november 2001 - 22:20 #7
en \"vandrehistorie\" jeg engang hørte gik ud på følgende:

En klasse skulle skrive en stil (i klasselokalet)...om dovenskab...og alle eleverne på nær én begyndte at sidde og skrive.
Klasselæreren opdagede den ene elev der sad og gloede lige ud i luften...og gik hen til ham, og spurgte hvorfor han dog ikke skrev den stil....hvorpå han svarede....JEG GIDER IKKE !!!

tvilum....er du med ,-)
Avatar billede dalamar Nybegynder
27. november 2001 - 09:07 #8
Der var engang en skoleelev som var så doven så doven. En dag blev det både hans forældre og lærer for meget, så de murede ham inde ned i skolens krybekælder, og levede lykkeligt til deres dages ende.
Nuff said!!!

Sæt dig ned med et glas vand sluk for alt der på nogen måde kan forstyrre: Radio, Fjernsyn, (Mor)
Formater evt Hd\'en før du går igang så du ikke fristes af spil eller hvad du nu måtte have liggende. Og så skriver du hvad du tænker om det specifikke emne.