Avatar billede sys Nybegynder
26. november 2001 - 20:36 Der er 9 kommentarer

Finansprogram

Jeg mangler et finansregnskabsprogram til anlægsgartnerfirma.
Programmet skal indeholde, finans, debitorer, kreditorer,lager (ydelse).
Programmet skal også kunde udskrive faktura til
Hjemmeservice.

Avatar billede boxter Nybegynder
26. november 2001 - 21:59 #1
Prøv PC Firma fra Circuit Data.
www.circuitdata.dk
Her kan du downloade en demo

Boxter
Avatar billede halifax Nybegynder
27. november 2001 - 03:43 #2
Jeg kender og bruger Winfinans, som jeg er godt tilfreds med, og der skal ikke tilkøbes ekstra moduler, som det kan være tilfældet med for andre programmer, f.eks C5 Light.
Se på  www.winfinans.dk  -  demo kan downloades.
Et nyt dansk program er SummaSumarum fra www.stoneware.dk
Se også en oversigt over danske økonomiprogrammer her  http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/oversigt.htm

Avatar billede freeman Nybegynder
27. november 2001 - 04:10 #3
Jeg kan så anbefale Office Finansials. Det køre perfekt, og det er meget nemt at finde rundt i. Man kan også downloade en gratis demo fra http://www.officefinancials.dk/
Avatar billede sys Nybegynder
27. november 2001 - 21:37 #4
Der er desværre ikke nogle af disse programmer der kan håntere udskrivningen af Hjemmeservicefaktura.
Varelinien skal indeholde moms, samt fratrække tilskud.
Hvis i ikke har kenskab til disse fakturaer har jeres henvendelse ingen interesse, på forhond tak
Frode Nielsen
Avatar billede halifax Nybegynder
27. november 2001 - 22:17 #5
I ovennævnte link til oversigt over økonomisystemer er bl.a MiniSystem - \"For små virksomheder og hjemmeservicefirmaer\". -
Har du set nærmere på det?
Direkte link
http://www.brugerdata.dk/

Avatar billede boxter Nybegynder
28. november 2001 - 18:25 #6
Prøv at se på www.circuitdata.dk
Vælg moduler og se under modul for hjemmeservice.
Avatar billede lemoni Nybegynder
02. januar 2002 - 17:07 #7
Stellar Office kan håndtere hjemmeservice. Her kan du indtaste tilskudsprocenten og tilrette fakturaen, så kunden kun bliver opkrævet for sin andel. Vær opmærksom på at der er tale om et enten eller valg, dvs. du kan ikke fakturere med hjemmeservice reduktion på nogle kunder eller varer/ydelser og uden reduktion på andre ydelser. Programmet sendes som demo gratis i 45 dage. Se evt. www.Stellar.dk
Avatar billede coltau Juniormester
19. januar 2002 - 19:47 #8
Prøv en demo af WinKAS pro, (download: www.decom.dk) som kan håndtere fakturering af varer med/uden tilskud med korrekt bogføring.
Der er flere hjemmeservicefirmaer der anvender det.
Avatar billede dma Nybegynder
28. juni 2003 - 14:33 #9
Lukketid!!