Avatar billede fadme Nybegynder
26. november 2001 - 13:41 Der er 4 kommentarer

popup med iframe

jeg har et popupwindow der indeholder en iframe

jeg kan ikke rigtigt få kommunkationen mellem de to til at fungere.

mit spørgsmål er

hvad er javascript syntax\'en for at tilgå (en form f.eks.) i popupén, inde fra iframe´n og omvendt ?

MVH fadme
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. november 2001 - 13:43 #1
Har du noget kode eller skal vi gætte løs ;-)
Avatar billede fadme Nybegynder
26. november 2001 - 13:52 #2
f.eks.

window.open(\'gemsom.jsp\',\'thepopup\',\'width=400 height=280 status=no left=220 top=250\');

thepopup indeholder f.eks.

<form id=\"popupform\">
.

<iframe id=\"theiframe\">
.

hvordan submitter jeg f.eks popupform ved onclick på et element i iframen

tilsvarende hvordan hvis formen var i iframen og skulle submittes fra thepopup
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. december 2001 - 23:23 #3
win = window.open(\'gemsom.jsp\',\'thepopup\',\'width=400 height=280 status=no left=220 top=250\');

win.document.FormNavn.submit();
parent.top.document.FormNavn.submit();

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. december 2001 - 18:26 #4
Hvorn går det her?