Avatar billede access-idiot Nybegynder
26. november 2001 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Parameterværdi

Jeg er igang med noget Access og har oprettet en rapport over den. Når jeg åbner rapporten skriver den: Indtast parameterværdi. Model:a _______________

Hvad betyder det? Hvis jeg spørger den kloge klips vil den kun vise mig hvordan jeg skifter til en anden Office-Assistent

Avatar billede terry Ekspert
26. november 2001 - 13:35 #1
You have an invalid field name either in th ereport or the query?
Avatar billede access-idiot Nybegynder
26. november 2001 - 13:50 #2
Hvad mener du med et invalid felt? Hvad kan dette være, og hvordan kan problemet løses? Jeg kan godt åbne rapporten...
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2001 - 14:00 #3
The reason for this error is that Access can NOT find the fields named Model:a so it assumes (thinks) that it is a paramater which you have to enter.

To correct this error:

The report uses either a table or a query as its record source.
If it is a query then open (run) the query. Do you get the same error?
No, then it is not the query.
Yes, then you need to find the field named Model:a  and either remove it or change it to a valid name (from the table).

If you use a table, then you have more than likely a field on the report named Model:a  This needs to be altered to a valid name from the table.
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2001 - 14:00 #4
access-idiot> did you get answers on the other questions?

mvh
Terry
Avatar billede access-idiot Nybegynder
26. november 2001 - 14:33 #5
Tak for hjælpen - IGEN Tery. Tror nok at jeg forstår det nu.

Skal sige fra Martin at han snart har dine point...
Avatar billede terry Ekspert
26. november 2001 - 14:35 #6
Thank Martin for me :o)

Did you find the problem?