Avatar billede reno16 Nybegynder
26. november 2001 - 00:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan oploader man til serveren ?

Hejsa... jeg ville gerne høre hvordan man oploader f.eks. billeder til ens server direkte fra ens browser... det skal være sådan så hvis man har en hjemmeside hvor der er oprettet nogle profiler så skal de kunne lægge deres billede op automatisk...
Avatar billede breum Nybegynder
28. november 2001 - 21:15 #1
mon ikke du kan samle inspiration til det du skal bruge i det script der kan downloades fra http://www.gossamer-threads.com/scripts/fileman/index.htm
Avatar billede reno16 Nybegynder
28. november 2001 - 22:33 #2
det var godt nok et langt program... hvad er det lige nøjagtigt der gør at den sender filen...
Avatar billede breum Nybegynder
29. november 2001 - 17:47 #3
prøv at kigge i den sub rutine der hedder upload

jeg har desværre ikke tid til at hjælpe nærmere, men forventer heller ingen points, ville blot hjælpe dig på vej!
Avatar billede reno16 Nybegynder
29. november 2001 - 23:05 #4
jeg har kigget på den sub... men jeg kan ikke få det til at virke selv...
Avatar billede breum Nybegynder
30. november 2001 - 08:12 #5
Måske du kunne få en anden på eksperten til at uddrage uploaddelen, fileman virker ihvertfald for jeg bruger den til opload
Avatar billede breum Nybegynder
30. november 2001 - 08:13 #6
Hov hvorfor gav du mig points, du kunne jo ikke bruge mit svar????