Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 22:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lign. program som Mediator...

Er der nogen der kan nævne nogle programmer som Mediator. Det skal bruges til at lave cd-præsentationer med og det skal helst være rigtig nemt at bruge.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. november 2001 - 22:47 #1
Flash og Director...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. november 2001 - 22:48 #2
Eller Powerpoint ;)
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 22:51 #3
Har prøvet director og det er alt for indviklet, synes jeg.
Powerpoint er til gengæld for simpelt.
Jeg ved godt jeg er noget besværlig, men hva\' f***.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. november 2001 - 22:51 #4
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 22:52 #5
De præsentationer jeg vil lave skal gerne kunne ses på, næsten alle, computere. Skal man ikke have Powerpoint for at se det jeg har lavet med Powerpoint?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. november 2001 - 22:52 #6
Har du prøvet Flash ?
Avatar billede repsac Nybegynder
25. november 2001 - 22:55 #7
Hvad er der galt med Mediator? - mangler du programmet?
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 23:07 #8
Jeg har ikke penge til det, så ja, jeg mangler det.
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 23:10 #9
Ang. PowerPoint. Hvordan får jeg brændt en evt. præsentation ud på cd-rom så man bare skal smække cd\'en i computeren og så starter det hele automatisk?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 00:16 #10
Der findes en freeware viser til powerpoint, som kan hentes på microsoft hjemmeside, så powerpoint kan kørers på pc\'er som ikke har powerpoint programmet liggende, så det er ingen problem hvis man laver visningerne på cd.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 00:18 #11
Dette her er da flot i flash :

www.mulle.adsl.dk/WorldTradeCenter.swf
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
26. november 2001 - 07:49 #12
Måske du kan lave det i HTML så det køre i folks browsere ?

Da det skal ligge på en CD-rom, behøver du heller ikke at tage (så meget) hensyn til div. filstørrelser. Og med DHTML har du stort set alle de samme muligheder som med Director.
Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 17:26 #13
Jeg giver pointene til dengalepose.dk da jeg egentlig har fundet ud af at PowerPoint ikke er så \"dårligt\" igen... Så, men ellers tak for svarene.