Avatar billede manon Nybegynder
25. november 2001 - 22:29 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

HASTER -- VIGTIGT!!! Driver til ATM kort

Hejsa venner
jeg sider her hos en ven og mangler desperado en Win XP driver til et TDC ATM kort.
Kan i poste en url hvor jeg kan hente driveren - please det haster !!!
Avatar billede sukos Juniormester
25. november 2001 - 22:30 #1
Tjek tdc.dk!

Prøver lige om jeg kan finde et direkte link!

Det skal installeres a\'la\' win2000
Avatar billede playmate Nybegynder
25. november 2001 - 22:31 #2
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 22:32 #3
Se:
http://www.adminconsult.dk/manualer/atm.html

håber det var hurtigt nok :-)
Avatar billede sukos Juniormester
25. november 2001 - 22:34 #4
Det tror jeg .o)
Avatar billede manon Nybegynder
25. november 2001 - 22:35 #5
sukos >> Hjælp - det er vigtigt du finder url´en til os - kan ikke selv *s*

playmate >> Ja - det link har jeg fundet og set, men læs hvad der står øverst > \"Download Driver til ...\" - ja, men hvor ?????? *S*
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 22:37 #6
Hvad med mit link?
Avatar billede playmate Nybegynder
25. november 2001 - 22:41 #7
der står download atm driver så tryk på dem .. der virker for mig :)
Avatar billede snowball Novice
25. november 2001 - 22:41 #8
Avatar billede manon Nybegynder
25. november 2001 - 22:41 #9
takkker - fandt de  2 drivers iflg. linket fra bacher - men nu er der et andet problem - de fylder jo 3 mb stykket og jeg har kun en lille floppy til at overføre de drivers når ATM skal inst. på den anden pc som har WX inst.
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 22:43 #10
Der findes div. filsplitterprogrammer, som kan dele en fil over flere disketter
se evt. http://tucows.webpartner.dk/system/filesplit95.html
Avatar billede snowball Novice
25. november 2001 - 22:49 #11
manon: Hent filerne ned lokalt og pak dem ud i samme folder. Som der står på siden, så er det i første omgang jo kun filen eni25p.sys (fylder 50 kb). Hvis den skal bruge andre filer, så skriver den vel hvilke den skal bruge og så må du jo bare smide fil efter fil over på disketten som de skal bruges !

Snowball
Avatar billede manon Nybegynder
25. november 2001 - 22:51 #12
kan en af jer ikke gøre os en tjeneste at sende den korrekte og uzippede driver til denne mail adr.: vi@c.dk

det skal være en xp driver til et atm kort med 256 hastighed.

Avatar billede manon Nybegynder
25. november 2001 - 22:53 #13
snowball >> eni25p.sys er på xp maskinen og jeg logge raf denne her pc for at sætte atm kortet i den anden - håber at vende tilbage om 5 minuter med nogle bonuspoint for den hurtige hjælp.
Avatar billede snowball Novice
25. november 2001 - 22:53 #14
Hvorfor henter i den ikke bare selv !?

Snowball
Avatar billede manon Nybegynder
26. november 2001 - 11:31 #15
Hejsa igen - nu er jeg hjemme på min egne pc igen.

Vi fik ikke lortet til at virker - ATM kortet kunne finde driveren og den del af inst. gik fint, men om vi så kunne komme online - næ nej - selvom vi fulgte vejl. til punkt og prikke, så nu vil min ven ringe til TDC supporten i dag og se om de kan hjælpe ham.
Godt man har en WOL router - det er da dejligt nemt *s*

Snowball modtager de point, da det var hans link der førte frem til driveren.
Avatar billede snowball Novice
26. november 2001 - 12:02 #16
Svar !

Men jeg synes nu også du skal gi\' point til bacher ! :)

Snowball
Avatar billede bacher Nybegynder
26. november 2001 - 15:59 #17
Sådan er det jo når man vælger TeleDK tsk tsk ;-)
Avatar billede manon Nybegynder
26. november 2001 - 23:35 #18
bacher >> kom med et svar, så beløner jeg dig lidt *s*

Ja, hold jer fra TDC - jeg selv herhjemme har WOL og har også inst. CC mange gange hos andre, men det der ATM kort og TDC opkaldslort er ikke lige mig.
Men min kollega har vistnok bundet sig for 12 mdr. og der er vistnok 1-2 tilbage, så vil han også gå over til CC eller Tiscali. :-)
Avatar billede manon Nybegynder
28. november 2001 - 16:10 #19
lukker spm.