Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 20:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logitech iTouch-keyboard...!

Hvordan sætter man den der play-knap på et logitech itouch-keyboard til at starte winamp istedet for windows media player?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2001 - 20:31 #1
ved hjælp af softwaren der følger med...
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 20:35 #2
der kan man kun vælge de der fire knapper som sider i hjørnet... ikke musik-knapperne.
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
25. november 2001 - 20:44 #3
Den starter vist det program, der er sat til at afspille musik CDer.
Prøv at sætte WinAmp til at tage sig af CDer
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. november 2001 - 21:18 #4
Jeg har selv det keyboard, og jeg har konfigurereret alle de knapper, man kan, til noget andet.

Men som brosnjikov siger, så er CD-afspilleknappen lige så fast, som at k-tasten producerer et k, når man trykker på den. CD-afspilleknappen aktiverer den default CD-spille, og det eneste du kan gøre, er at gøre WinAmp til din default CD-spille. Hvis jeg må råde, giver du brosnjikov pointene.
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 21:29 #5
Hvordan sætter jeg winamp til at afspille cderne.
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. november 2001 - 22:08 #6
Ved at installere den igen. Nu har jeg ikke selv WinAmp, men de fleste programmer kommer og spørger, om de skal være \"default\" altså standarden.
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. november 2001 - 22:27 #7
Nu har jeg prøvet at installere det igen, men det ændrede ingenting...
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. november 2001 - 23:10 #8
Det er da en CD-spille, ik? Hvis ikke, kan du konfigurere en af de Logitech-knapperne på keyboardet, så WinAmp kommer, når du trykker på den, men du kan så ikke styre lyden via keyboardet.
Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 17:27 #9
Nå, jeg lukker spørgsmålet. Har dog, desværre, ikke fået det til at virke endnu.