Avatar billede -maverick- Nybegynder
25. november 2001 - 15:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra DVD-drev til TV

Jeg har trukket et kabel fra computerens TV-out stik til TV\'ets scart stik. Der sker imidlertid ingenting. Jeg kan kun se DVD filmen på min computerskærm.

Hvad kan være årsagen?

På forhånd tak.

Maverick
Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 15:25 #1
dit tv skal stå på av og du skal højreklikke på skriveboret>egenskaber>settings>advance
Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 15:25 #2
der skal stå noget med tv
Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 15:27 #3
hvis at du stadig har problemer så kontakt mig på icq 133378557
Avatar billede -maverick- Nybegynder
25. november 2001 - 15:51 #4
Tak for svaret. Under avanceret>device selection vælger jeg TV i stedet for analog monitor og under video audio format vælger jeg \"S-Video-out,\" da det svarer til det, der står på posen til kablet. Men når jeg trykker ok får jeg beskeden \"Cannot display this video-mode\" sammen med en sort skærm. Efter 15 sekunder returnerer jeg til de gamle indstillinger?

Avatar billede -maverick- Nybegynder
25. november 2001 - 19:20 #5
Det virkede. Man switcher automatisk over til TV\'et. Det skal bare stå på den rigtige kanal. Jeg har dog et problem tilbage. Billedet er sort/hvid. Hvordan får jeg farverne med?
Avatar billede jxnnes Nybegynder
26. november 2001 - 16:21 #6
så skal du trykke på den samme knap igen på din fjernbetjening igen, så den går over til rgb eller svhs, prøv det!!!