Avatar billede iceday Nybegynder
25. november 2001 - 10:45 Der er 26 kommentarer

Partnere

Hej jeg er ved godt inde i min hjemmeside den er oppe på nette med mer kunne bare godt tænke mig nogle flere besøgene der for håbede jeg at jeg kunne finde en partner at sætter banenre hos hinaden min side er
http://www.friserverplads.dk/dumper/ og min mail er superniclas@mail.dk jeg giver ikke points for det !!!
lad vær med at skriv til mig her skriv til min mail ses
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 10:47 #1
Du giver ikke point for det, men alligevel har du oprettet med 300 point? Tag dig nu lidt sammen.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 10:50 #2
300 points ???  Jeg giver ikke points.  ???  Æhhhhh det forstår jeg ikke..

Jeg ved godt at du ikke vil have at man skriver her, men det er lidt snørklet dette her..

Eksperten er et sted hvor man bla lærer ved at følge med i andres spr, og det virker dumt at man ikke må svare her..
Avatar billede krofar Nybegynder
25. november 2001 - 10:57 #3
Ok, jeg ved ikke hvad du vil med din hjemmeside, men hvad med at gå den igennem for stavefejl?
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 11:00 #4
Ha ha ha ja du har sku ret.... ;o)
Avatar billede prof2 Nybegynder
25. november 2001 - 11:01 #5
Undskyld jeg spørger men hvad kan din hjemmeside tilbyde folk ?? Månedens ting ??? Hvad pokker kan jeg bruge det til... Faktisk er siden HELT og aldeles ubrugelig... Alt hvad der er på den side, kan jeg finde på andre,bedre,størrer,proffe sider...

Så hvis du vil have flere besøgende, så start med at lave en side som folk kan bruge til noget!!
Avatar billede gretaj Nybegynder
25. november 2001 - 11:42 #6
prof2, er du ikke bare lidt hård ved et medmenneske? Du siger nok, at det ikke kommer mig ved, rigtigt nok, men jeg ku´ikke lade være. Undskyld, hvis jeg har trådt forkert (igen). Absolut ikke uvenlig hilsen fra gretaj
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 11:43 #7
gretaj : Hård eller realist... ;)
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 11:44 #8
gretaj>  Medmenneske  åhh nej er du en af dem ??
Avatar billede fredelu Nybegynder
25. november 2001 - 11:44 #9
siden er da ok
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 11:46 #10
He he man skal lige tænke på at knægten kun er 12 år....
Avatar billede gretaj Nybegynder
25. november 2001 - 12:20 #11
Hvad mener du med \"en af dem\"? Fri debat-hm
Avatar billede iceday Nybegynder
25. november 2001 - 12:25 #12
Hvad har det med noget at gøre at jeg er 12 år......
Avatar billede iceday Nybegynder
25. november 2001 - 12:25 #13
Min Først hjemmeside og det meste er programmeret i html !!!!
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 12:41 #14
Det har noget at gøre med at din side er barnlig og fuld af stavefejl..

Og så vil vi ikke være for hårde ved dig, når du ikke er ældre..
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 12:42 #15
Og så tag lige og svar på det vi har spurt dig om..
Avatar billede iceday Nybegynder
25. november 2001 - 12:47 #16
ok sorry har sovet.....Det med de point er pga. jeg gerne ville have mange kom her ind !!!!
og jeg har rettet for stavefejl så kig lige igen og husk lige den er 1½ dag gammel og der kommer meget mere skal bare lige i gang
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 12:52 #17
Så er det jo fuuuuuuusk så det batter..

Den går ikke Hermann..
Avatar billede iceday Nybegynder
25. november 2001 - 12:54 #18
Hvad er fusk ??????
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 12:57 #19
At du udlover points kun for at få respons på dit spr, og så når alt kommer til alt vil du ingen give...

Har du først afgivet points så klapper fælden, med mindre at ingen svarer på dit spr...
Avatar billede asdfg Nybegynder
25. november 2001 - 13:13 #20
D.24-11-01 Vi Har fåret Sponser TradeDoubler.dk og beder om du trykker på bannerne og trykke overe to venstere under Sponsere !!!

D.24-11-01 Siden er langt fra færdi kun lige kommet op gå ind på kommene
-------------------------------------------------
Rettet for stavefejl?
Jeg kan tælle 8 stk, på disse 5 linier, og så har jeg ikke medtaget at der mangler komma, og at de sidste 2 linier ikke giver mening.
Avatar billede asdfg Nybegynder
25. november 2001 - 13:14 #21
Det var 5 linier, da jeg kopierede det ind i min kommentar.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 13:16 #22
*looooooooooooooooooooooooooooooooooooool*
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2001 - 15:12 #23
Tja
Avatar billede gretaj Nybegynder
25. november 2001 - 17:01 #24
Kan man sige andet!!!!!!!
Avatar billede vmuffen Nybegynder
25. november 2001 - 20:25 #25
Det kommer an på hvad kharder mener. ;o)
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. november 2001 - 08:50 #26
He he, prøv desuden at se html´en på den side..

Den er da vist ikke helt efter bogen :) (ingen <head> og <body>)