Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 20:18 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Cordless MouseMan Wheel

Hej

er der nogen som har gode dårlige erfaringer med ovenstående mus ?

Jeg har hørt noget om at den snart skulle udgå. Er der nogen der kender noget til dette ?
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
24. november 2001 - 20:37 #1
Jeg har en \"Cordless Wheel Mouse\".
Da jeg skulle geninstallere drivere til denne, var de originale disketter beskadigede, \"ok jeg kunne jo altid hente de nødvendige drivere fra internet\"............
Nej der er ingen drivere hverken til 2000 eller 98 at finde til download nogle steder.
Der er sikkert nogle her der kan angive links......
I håb om kyndig hjælp.
Mick
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2001 - 20:53 #2
Jeg køre win98SE, og har ingen problemer med mouse, den installerer win selv. Også trådløs-hjul-mus.
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 21:10 #3
Ingen problemer med musen her.
Jeg ville undvære den.
Win2000 forøvrigt. ;)
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 21:13 #4
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 21:17 #5
hmm det der er vist en smule of topic
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 21:21 #6
Rettelse:
Jeg ville ALDRIG undvære den.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 21:22 #7
det lyder til kun at være positiv kritik er der så nogen der har hørt nogen om at den skulle udgå
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 21:26 #8
Det er jo ved at være en gammel sag så det er ikke utænkeligt at den udgår.
Men det er ikke noget jeg har hørt noget om.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 21:51 #9
mon ikke logitech lancere en endnu bedre version af den når den er udgået
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:06 #10
Det ved jeg ikke. Det bliver nok ikke en dårligere en der kommer, og den har jo været rimelig populær så den forsvinder ikke bare tror jeg.
Men jeg kan sige så meget at jeg havde store problemer i min underarm og hånd som følge af stort brug af musen.
Faktisk fra dag til dag gik det væk da jeg anskaffede mig den MouseMan mus.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 22:10 #11
har du siddet rigtigt med musen det kan jo gøre meget
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:15 #12
Problemet var at jeg ikke hvilede hele håndfladen på musen, det gør jeg med den nye pga. dens form.
Og så har sende/modtage forhold aldrig givet mig problemer.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 22:15 #13
ok hvilken mus har du nu så ?
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:32 #14
Øhhh, er det ikke den her der tales om:
Cordless MouseMan Wheel ???
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 22:35 #15
sorry jeg misforstod det du skrev. Jeg forstod det som om at det var mouseman der havde givet problemer.

opret lige et svar
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:39 #16
Kort sagt, jeg er meget glad for min Cordless MouseMan Wheel.
Kan kun anbefales.  *GG*
Så er der ingen tvivl.  ;)
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 22:40 #17
backside -> opret lige et svar og ikke en kommentar
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:41 #18
Nope, vil ikke.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 22:42 #19
why not
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:49 #20
Point sucks.
Om 1 time er det en uge siden jeg opgav en placering der hed 114, nu har jeg det meget bedre.
Intet at stræbe efter, ingen mulighed for at nå den placering mere.
Næ, der er skam en rar fornemmelse at hjælpe uden at få noget for det. ;)
Derimod synes jeg ikke andre skal ha´ de point jeg har sagt nej til, de tilfalder spørgeren.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
24. november 2001 - 22:52 #21
backside -> noget tyder på vi har samme holdning om point. Jeg hader også point, men nogle kan ikke leve uden dem herinde.

Jeg smider pointene ind på min egen konto igen
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2001 - 22:57 #22
Fint.  ;)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. november 2001 - 18:02 #23
backside>> Hvad hed du før?