Avatar billede yepper Nybegynder
22. marts 2000 - 12:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Download af Linux !!

Er der nogen der kender en Http:// site hvor jeg kan hente LinuxRedhat ?? jeg sidder bag en firewall/proxy der ikke tillader mig at hante fra en ftp: server :o( sååå deett

Yepper

Avatar billede tillah Nybegynder
22. marts 2000 - 13:10 #1
Jeg kan da godt lokkes til at smide en slackware iso på web..
Avatar billede svindler Nybegynder
22. marts 2000 - 13:46 #2
Avatar billede yepper Nybegynder
22. marts 2000 - 17:17 #3
Tak for det ! jeg fandt den i mellemtiden igennem Tucows, det var også en link til Aalborg UC, Har jeg også mulighed for at sætte CorelLinux op som server, sådan helt uden for nummer :o))

venligst, Yepper
Avatar billede svindler Nybegynder
23. marts 2000 - 13:46 #4
CorelLinux kan også sættes op som server, men den er ikke helt så komplet mht medfølgende programmer som RedHat. Jeg synes også, at der var for meget bøvl med at få den til at køre, til at jeg vil anbefale den.
Jeg savner også linuxconf, men det kan være, at der findes tilsvarende programmer.
Avatar billede tillah Nybegynder
23. marts 2000 - 18:12 #5
bleh..corel/rh/suse/caldera/mandrake ´har man prøvet een af dem har man prøvet dem alle.. det r for windows alike..