Avatar billede trivial Nybegynder
24. november 2001 - 00:50 Der er 10 kommentarer og
6 løsninger

Webhotel

Hej!
Jeg skal have et godt webhotel til min side www.hard-news.subnet.dk , hvad kan i anbefale?? Jeg har hørt at www.azero.dk er godt ??
Asger
Avatar billede cliche Nybegynder
24. november 2001 - 00:56 #1
Mange mener azero er gode, jeg mener selv abusiness.dk er, ellers er wannafind.dk billige og subnet.dk er gratis ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
24. november 2001 - 01:02 #2
www.scannet.dk

Har 4 hjemmesider hos dem... de har kun været nede én gang på 1 ½ år... TRO MIG!!! Det er rigtigt! - og da de var nede var det fordi at deres 6 x 155 mbit linjer fra Telia gik i crash PÅ Telia´s central, så det var ikke engang ScanNet´s skyld ;-p

De har alt.. webmail til dine pop3 konti, online mail-manager, om ikke så lang tid frigiver de et nyt system så du kan oprette subdomains og lave egne 404 og 500 fejl sider GRATRIS!!!! =)
Avatar billede maxium Novice
24. november 2001 - 01:04 #3
www.wannafind.dk (billig)
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. november 2001 - 05:10 #4
www.web-sale.dk 21,75 pr. måned med..

10 MB plads
1 POP3
6 Alias/forwards
Webmail
Backup
Antivirus Beskyttelse
UPS
FTP
Cgi/Perl
PHP
Flash/Java (afvikles hos brugeren)
Statistik
Avatar billede 7th Praktikant
24. november 2001 - 05:38 #5
www.struetnet.dk
Billige priser og god service.
Avatar billede nickti92 Nybegynder
24. november 2001 - 09:40 #6
6 x 155 mbit linjer fra Telia... hmmm ja ja overdrivelse med måde..:-)
Avatar billede cliche Nybegynder
24. november 2001 - 09:53 #7
ahhh come on 6*155 mbit linier er ikke noget ;)

Jeg ved fra erfarring at du kan køre ca 20 servere på en 4 mbitsåå de 6*155 svare til at ha små 4700 servere, altså medmindre de streamer til bb i usa ;)
Avatar billede 7th Praktikant
25. november 2001 - 05:04 #8
www.struernet.dk - sorry.
15 mb til 30 kr pr måned med enter asp eller php.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
25. november 2001 - 06:29 #9
http://www.buydomais.dk
Her kan du få dit .dk domæne til at viderestille til www.hard-news.subnet.dk for kun 50 ,-
-og det er vel at mærke et engangsbeløb
Avatar billede trivial Nybegynder
25. november 2001 - 12:10 #10
Hvad laver den???? Jeg bad den om at fordele pointsne mellem jer allesammen, og jeg lyver ikke:0(
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
25. november 2001 - 16:19 #11
Fordele 5 point??
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 20:06 #12
6*155 mbit hmmm
Ifølge deres hp har de 1*34 mbit
I øvrigt er linjekapaciteten ikke altid den vigtigste faktor. Det er langt vigtigere hvordan deres servere er sat op og her mener jeg at scannet gør det ok.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. november 2001 - 21:50 #13
trivial> Når du fordeler 5 point på 6 personer, så giver det under 1 point til hver. SÅ står der nul, men de ca. 80 \"øre\" point vi fik, dem gemmer vi til vi tjener de sidste 20 der mangler så vi kan komme op på 100 og få det fulde point :o)
Avatar billede danscape Nybegynder
26. november 2001 - 00:23 #14
Til alle jer der ikke tror på de 6 x 155 mbit linjer, ja, så kan jeg kun sige at det er rigtigt!

Jeg har godt set at der står 34 mbit fiberlinjer, men jeg ringede op til dem for et par måneder siden fordi at de var nede og det plejede ellers ikke at ligne dem, og der sagde han at deres linjer fra Telia var crashed på Telia´s central.. jeg benyttede så lejligheden til at spørge ham hvad det var for nogle linjer de havde, og han svarede så at de havde 6 x 155 mbit.

Det lyder egenligt meget realistisk, da de sidder med RIGITG mange servere derinde... Jeg kender en del webdesigner firmaer der har dedikeret servere hos dem, og deres kunder er ikke lige frem familien Hansen´s FrontPage-hjemmeside, men nogle storefirmaer, der er afhængige af deres sites og skal have en god uptime...

Sååå =) Jeg kan kun sige hvad ScanNet sagde til mig ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 00:27 #15
danscape>

1. De har mange \"familien Hansen´s FrontPage-hjemmeside\" uden FP på deres servere :o)

De har oxo mange kunder, men de har ikke kun storekunder nej..

2. 6 * 155 Mbit lyder på ingen måde realistisk hos mig, de kan nemt klare sig med både en 34Mbit og en mindre linje.

3. Hvis de skulle ahvde en 6*155 Mbit linje så tror jeg at de ville oplyse det fremfor en 34Mbit (måske drømte han).

4. Med mit kendskab til Telia kan de ikke levere så god en kvalitet at de er oppe 100%. Tvivler på at nogen udbydere kan..
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 00:28 #16
Ps: Kan du nævne 4 webdesignere der har dedikeret servere hos dem?