Avatar billede heise Nybegynder
23. november 2001 - 17:27 Der er 4 kommentarer

Afbrydelse af internet

Hvordan får man et fanblad frem når man forlader internettet så man kan afbryde forbindelsen.??.
Avatar billede resten Nybegynder
23. november 2001 - 17:28 #1
kliker på de 2 skærme nede ved siden af uret og så klik på afbryd forbindelsen.
Avatar billede resten Nybegynder
23. november 2001 - 17:29 #2
højreklik på dem.
Avatar billede cd_ Nybegynder
23. november 2001 - 17:33 #3
Det kommer an på hvilken forbindelse du har, med modem skal du gøre som \'resten\' siger, med adsl kan du slukke for routeren.
Avatar billede nielsl Nybegynder
03. december 2001 - 22:00 #4
Jeg ved heller ikke, hvorfor nogen computere/opsætninger kommer frem med ruden du omtaler og andre ikke gør. Men, hvis problemet er at du ellers nogen gange glemmer at logge af og så får en kanon telewfonregning, så er der nok et par indstillinger i din browser du kan bruge. I IE skal du ind i næstsidste menupunkt (\"tools\" hedder det i min am. udgave), og her nederste mulighed, Internet options - her kan du få den til at ringe op når du starter IE, at slukke når du lukker IE eller efter XX sekunder uden aktivitet. Under netværk via modem er der nok også lignende muligheder. Mvh. NL