Avatar billede 94a05 Nybegynder
23. november 2001 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærebar Computer

Hej Alle.
Jeg står for at købe en bærebar computer, og jeg vil gerne høre lidt fra Erfarne folk.
Hvor får jeg mest for pengene?
Hvor stor skal en bærebar være?
Hvilket mærke?
I det heletaget, en del info om bærebare computere.

Avatar billede cd_ Nybegynder
23. november 2001 - 17:18 #1
Det eneste jeg har at sige, det er at toshiba er rigtig godt, min 200MHz Toshiba 310cds har holdt godt 3½ nu, så en nyere toshiba ville være mit råd.
Avatar billede pzycho Nybegynder
25. november 2001 - 00:25 #2
Hold dig fra DSTN skærme, de stinker! TFT skærme er det eneste rigtig til en bærbar, også selv om at det er lidt dyrere!