Avatar billede mortenjp Nybegynder
23. november 2001 - 15:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor er de håndtag blevet af? - haster lidt

Jeg er vant til at jeg har mulighed for at skalere og rotere, når jeg bruger den sorte pil i Illustrator.

Pludselig er det, at kanterne er blevet RØDE og UDEN håndtag! Det er ikke sundt for min deadline.

Hvordan får jeg de resize/rotate håndtag tilbage?
Avatar billede mortenjp Nybegynder
23. november 2001 - 15:22 #1
Hej Morten: Du skal bare bruge view, show bounding box :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. november 2001 - 17:22 #2
æhm ... den må du lige forklare dig ud af! Men jeg tvivler på at du kan! Har du en dobbeltgænger, eller ... hvad har du gang i?

Jeg vil jo nødig tro at du snyder men hjælp mig lige ik?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. november 2001 - 17:26 #3
*SNUS SNUS* hvad er det her lugter af??
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. november 2001 - 17:34 #4
Jeg forstår det bare ikke helt for jeg har svaret på en del spørgsmål af af mortenjp og han virker ikke være sådan en, som han lugter af!
Avatar billede mortenjp Nybegynder
23. november 2001 - 18:12 #5
Hov? Jeg ved ikke hvad her lugter af.

Jeg var ikke klar over, at man ikke måtte besvare sine egne spørgsmål, hvis man var hurtigere end besvarerne? Det er vel i princippet en vare, man ikke får solgt, og piller ned fra hylden? Eller hva?

:)
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. november 2001 - 19:05 #6
Men hvorfor svarer du i 2. person?

Kunne du ikke bare have sagt, at du havde fundet ud af det?

... nu kender jeg dig lidt, så jeg stoler på dig! Men folk forsøger sig tit at snyde sig til point ved at have flere brugere og det kunne godt lyde som om at du havde forsøgt på det, men bare havde glemt at skifte bruger (hvilket ikke ville have været så smart ;)). Det er nok også fordi at du har sat så mange point af til det! ... men som sagt jeg tror på dig! :)
Avatar billede mortenjp Nybegynder
04. december 2001 - 00:02 #7
Okay. Så faldt ti-øren. Det med 2. person skyldes nok mest et forsøg på at være morsom, eller at komme med et lidt mere farverigt indslag og netop belyse, at det var mig selv der fandt løsningen, at jeg indsatte spørgsmålet for hurtigt pga. panik, osv.

Men nu kan jeg da glæde mig over, at være bare en lille smule mere integreret i eksperten.dk :)

Men tak til dig, Tino, for dels at være ivrig besvarer og for at være opmærksom.
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. december 2001 - 08:06 #8
hehe... det var godt!