Avatar billede webmonster Nybegynder
23. november 2001 - 14:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HS 5 Trial scroller langsomt

Jeg har hentet HS 5 trial...

Men er stødt på et MAJOR problem, når jeg har en kode inde, og vil scrolle ned med Wheel på musen, så scroller den ca 1 linie pr. sek. og det er for langsomt, andre der har haft det problem, eller ved hvordan jeg kan afhjælpe problemet...

Nu ikke noget med at \"Lad være med at bruge musen\".. eller i den stil....
Avatar billede cliche Nybegynder
23. november 2001 - 14:06 #1
TRIAL :) behøver man sige mere :)
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
23. november 2001 - 14:08 #2
Det er gået ned af bakke de seneste versioner. I HS 3 kørte scrolleren fint og i HS 4/4.5 mindre fint. Det kommer for mig ikke som en overraskelse at der går endnu langsommere i HS 5.
Har du kigget efter et sted om cashing af siderne?
Avatar billede webmonster Nybegynder
23. november 2001 - 14:17 #3
Det er lige som om at hver gang den scroller så \"glor\" den lige hele koden igennem, har prøvet alt i Settings mener jeg... kan ikke lige finde det...

Avatar billede webmonster Nybegynder
23. november 2001 - 14:18 #4
Og ser lige, når jeg Browser en html side, er der ingen problemer med at scrolle...
Avatar billede nute Nybegynder
23. november 2001 - 14:22 #5
problemet startet i versjon 4.5.2 :-| HS har problemer med å scrolle views som har mye kode...
Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 13:36 #6
lukker spørgsmålet, installerede phped istedet

Avatar billede nute Nybegynder
25. november 2001 - 13:40 #7
webmonster >> du fikk korrekte svar på ditt spørsmål...hvorfor vil du så ikke utlevere noen ????
Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 13:41 #8
jeg har ikke fået andet end kommentarer.... derfor....
Avatar billede nute Nybegynder
25. november 2001 - 13:43 #9
er det vanskelig å be folk om å poste et svar så de kan få de points de fortjener ? det koster deg ett innlegg, og spørsmålet forsvinner ikke i mellomtiden...
Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 13:48 #10
Nej det er ikke vanskeligt, men det er ikke en opgave for mig, ønsker i kun at smide kommentarer så er det vel op til jer selv.

Avatar billede nute Nybegynder
25. november 2001 - 13:54 #11
du kan sammenligne litt med  å gå inn i fx. en tøjforretning. ddu forventer gjerne å få litt hjelp til å finne den rette størrelse og farve innen du kjøper...ekspedienten hjelper gjerne. du betaler ikke med det samme, men hvis du skal kjøpe noe, så forventer ekspedienten at du betaler...

c my point ?

/nute
Avatar billede webmonster Nybegynder
23. december 2001 - 12:17 #12
Jeg har fundet fejlen selv, det er pga. i win XP jeg havde :

Control Panel -> Display -> Effects -> Use the following method to smooth edges of screen fonts

til Clear type,

Så scroller den vildt langsomt,

hvis jeg sætter den til : Standard...

Ingen problemer...

nogle der kan forklare hvorfor?