Avatar billede Slettet bruger
23. november 2001 - 11:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

xwin32

Jeg har hidtil kørt SuSE 7.0 og brugt xwin32 til connection til windows maskinerne
Ved overgang til SuSE 7.3 kan jeg ikke længere få X-window overført til windowsmaskinerne.
Jeg har naturligvis foretaget den samme ændring i  /usr/lib/X11/xdm/xdm-config, som der er nødvendigt i SuSE 7.0, men skidtet kører fortsat ikke
Hvem har en løsning ??

Avatar billede all-technology.com Nybegynder
04. december 2001 - 00:13 #1
Check om port 6000 er åben.

Du skal sikker fjerne -nolisten fra der hvor X
bliver startet.

Knud

Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2002 - 13:26 #2
slut
Avatar billede hita Nybegynder
10. juni 2002 - 10:21 #3
Jeg har hentet X-Win32 fra www.xwin32.dk og vil gerne køre den fra min Windows 2000, men jeg kan ikke få forbindelse til min SUSE maskine.
Kan du give mig opsætningen til SUSE Linux ?

Den version af XWIN32 jeg lige har hentet er ver. 5.3.3, bruger du også den ?

HITA