Avatar billede ibib Nybegynder
23. november 2001 - 09:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes i om denne her

www.deller.dk
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 09:14 #1
alt for mange popups, de er s.... irriterende, så på den måde vil du have alt for mange der bare smutter...........

/cdc
Avatar billede ibib Nybegynder
23. november 2001 - 09:17 #2
jeg har kun en popup det er til netstars
men de sider har så flere popup

den kan fjernes hvad syntes du så
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 09:22 #3
idéen er god nok, men ved ikke hvor mange der vil bruge den, hvis det er brugt.......
Men hvis det er nye ting, ja så skal det nok komme gang i den. Sex er jo det mest søgte ord, men fjærn de popups. Siden virker umiddelbart oversigtlig og \"ren\", Men du vil komme til at tabe 50% af brugerne på gulvet da størrelsen er alt for stor til 800x600, og dette er jo et kæmpe problem. Derfor vil jeg kun give den et 7 tal indtil det er rettet

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2001 - 09:51 #4
hehe...den scroller også i 1024x768

links der bliver til fed skrift ved mouseover ser grimt ud, da hele siden hopper og danser som en gal.

Desuden er det alt for tydeligt at det bare er et eller andet gratis asp script du har mokket ned i et udtrådt design...

2 popups er 2 popups for meget (linkcentral.dk og tilmelddigsådukankøbeogsælgevarervinduet)

6@13 og det er for ideen. 03@13 for design
Avatar billede a_c Nybegynder
23. november 2001 - 10:49 #5
Jeg synes måske ideen kunne være fed nok, men de billeder i den øverste del af kvinder med mælk ud over det hele ødelægger det. Det skræmmer sgu folk væk.
De skal nok i forvejen overskride grænser for at sælge sig selv der - - eller købe noget, så siden skal udstråle at det da bare er helt normalt.

A_C
Avatar billede tareszon Nybegynder
26. november 2001 - 08:49 #6
Din menu i toppen er svær at læse - blå på blå!!!
Men jeg kan godt lide, at dine links skifter farve når man løber musen henover de enkelte links - måske et lidt mere diskret farveskift, ville dog være at ønske, den røde du har valgt er ret \"skrigende\".
Avatar billede empty2 Nybegynder
16. januar 2002 - 15:36 #7
Hjesa....

Nå men de der popup nej tak.... Det er der ingen da kan lide så prøv at minimere dem....

Så er der også lidt tomt på siden, men føler sig lidt alene når man sidder og kigger på din side.

Du skal måske prøve med flere billeder noget med design da passer til siden, sådan noget som kan lokke brugerne til noget der ser pænt, flot, sejt ud.

Og menuen skal den kunne rykkes side til side??? det ser lidt mærkelig ud.

Og så kan knapperne også være lidt bedre lavet, ikke bare tekst ellers skal du prøve at stille bedre op....

Når men håber at det kunne hjælpe...

Empty2
Avatar billede insaniac Nybegynder
23. februar 2002 - 16:21 #8
Jeg synes også at din index side er AL for lang. Den kan jo scrolles jeg ved ikke hvor langt ned
Avatar billede andreasng Nybegynder
28. februar 2002 - 10:37 #9
Meget meget meget meget forvirrende, og uoverskuelig... hvad skal alle de billeder til for oppe i toppen... Har du overvejet design, for der er ikke noget af dét på den side.

...