Avatar billede pelvis Nybegynder
22. november 2001 - 23:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cisco 806>> Modtage filer med ICQ

Hejsa jeg ved godt at det spørgsmål er stillet før men jeg har ikke kunne finde noget der løser mit problem.

Jeg kan godt sende filer med ICQ men ikke modtage jeg har lidt på fornemmelsen at det er noget med at forwarde porte til min maskine men jeg er lidt lost her.

Jeg har forwardet (hvis det altså hedder sådan) UDP port 4000 til maskinen og TCP 20000 ligeså så kommer mit spørgsmål min icq bruger jo port TCP 20000 til 20019 skal jeg så forwarde alle portene eller ?

Håber i kan forstå hvad jeg forsøger at sige da jeg er lidt new i dette med opsætning af Router!
Avatar billede knogle Nybegynder
22. november 2001 - 23:38 #1
Nu kender jeg ikke lige Cisco 806.. men hvis det foregår på samme måde, har Cybercity en side der kan hjælpe dig (det virker ihvertfald for mig, selvom det godt nok er for Cisco 677)

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_programmer/
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. november 2001 - 23:39 #2
Prøv at kige på www.xdslinfo.dk! :-) (intern joke)
Avatar billede knogle Nybegynder
22. november 2001 - 23:39 #3
\"hvis det foregår på samme måde som 677\'eren\" skulle der ha stået.
Avatar billede pelvis Nybegynder
22. november 2001 - 23:48 #4
Det sættes op via web-interface (tror jeg da nok det hedder)så det link du gav hjælper mig ikke det vilde da jeg ikke aner hvordan dælen det virker!
Avatar billede knogle Nybegynder
23. november 2001 - 00:02 #5
Okay, så kan jeg ikke hjælpe desværre :)
Avatar billede pelvis Nybegynder
23. november 2001 - 00:04 #6
Men tak for dit hurtige forsøg :)
Avatar billede hellmann Nybegynder
27. november 2001 - 19:12 #7
En Cisco 806 har IOS software og der ved \"nemt\" at konfigurer.

http://www.coder.dk/sohofaq.php
på denne website står det mest alm. man har brug for

-M