Avatar billede onpoint Nybegynder
22. november 2001 - 21:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvordan redder jeg min outlook.pst fil?

Mit problem er, at når jeg forsøger at starte mit Outlook program op, kommer programmet med følgende fejlmeddelelse:
Outlook.exe har genereret fejl og lukkes af Windows. Programmet skal genstartes.
Der oprettes en fejllog.

Hvad kan jeg gøre for at redde mit adressekartotek - og mails?

med venlig hilsen
En tosse (der har backet up for et halvt år siden) og er i PANIK
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
22. november 2001 - 21:32 #1
Kopier den ud på en diskette el. cd !!!

Hvad står der i fejllog ???
Avatar billede logiq Nybegynder
22. november 2001 - 21:32 #2
Hvilken windows version bruger du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2001 - 21:37 #3
Der er mulighed med Officepakken at lave en reparation af installerede komponenter. Prøv det. Gøres via tilføj/fjern programmer.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 21:37 #4
Geninstaller Outlook. Det sker der ikke noget med din post og adresse fil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2001 - 21:38 #5
P.s. du mister ikke mails m.m. ved at køre en reparation :)
Avatar billede onpoint Nybegynder
22. november 2001 - 21:40 #6
1.Hvorfor skal jeg lægge den på Cd?
2.Den laver ingen fejl log for outlook.
3.Jeg bruger Windows 2000.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2001 - 21:43 #7
Det er ikke nødvendigt at lægge den på cd - tror svarer tænker på at så er den backed up HVIS der skulle ske noget i forsøget på at få Outlook til at virke :)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
22. november 2001 - 21:43 #8
C:\\Documents and Settings\\\"bruger\"\\Local Settings\\Application Data\\Identities\\\"stort nummer\"\\Microsoft\\Outlook Express

Der ligger dine outlook Express filer så kan du bare importere dem i en anden outlook.

Jeg ved ikke om det gælder for den outlook der er i office pakken.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
22. november 2001 - 21:43 #9
laver lige et svar også :-)

- Rod
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 21:43 #10
1. For at have en sikkerhedskopi at filerne.
2. Det er typisk windows.
3. Ok
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. november 2001 - 21:44 #11
Avatar billede onpoint Nybegynder
22. november 2001 - 21:57 #12
Ja jeg kom ikke særlig meget længere, da min data1.msi fil til Microsoft 2000 Proffesional er korrupt - det kører bare!