Avatar billede llh Nybegynder
22. november 2001 - 21:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en fast ramme ??

Hvordan laver man en fast ramme midt på en side således at en tabel i en database bliver \"knækket\" hvis der er for mange poster i tabellen ??

Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2001 - 21:29 #1
hvis jeg har forstået dig ret; du vil altså kun udtrække et vist antal poster på en siden for ikke at ødelægger designer? og så eventuelle andre poster er på de andre sider?

hvis, så kig på dette; http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/paging.asp
Avatar billede llh Nybegynder
22. november 2001 - 21:37 #2
ideen er nu god nok, men det var nu ikke helt det jeg var ude efter.
Jeg har bygget siden op i tabeller og jeg var ude efter at den f.eks. maks laver 5 kolonner og så skifter række men i forbindelse med samme kald fra db\'en.

fik jeg forklaret det forståeligt ??
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2001 - 21:52 #3
ja... så skal du indsætte poster henad i kolonnen som normalt, men kører en count op til 5. Når den så til 5 skal der indsættes en </td> så der startes forfra...