Avatar billede skygge Nybegynder
22. november 2001 - 20:04 Der er 7 kommentarer

ADVAPI32.dll??

Er der nogle der har en kopi af denne fil fra ME???

Jeg er kommet til at bytte den ud med en der ikker virker, og gæt hvad jeg ikke har: EN BACKUP!!!
Ved godt det er lidst dumt men nu ville jeg lige se om der var nogle der havde Den her...

Hilsen Skygge

P.S. Hvis der er nogle der har den så kontakt mig venligst via ICQ: 92406703, på forhånd tak...
Avatar billede soreno Praktikant
22. november 2001 - 20:08 #1
i værste fald kan du kigge alle cab filerne igennem på cd\'en og finde den på den måde. (har selv gjort det flere gange..)
Avatar billede skygge Nybegynder
22. november 2001 - 20:16 #2
Hvordan går man ind i en cab fil??
Avatar billede soreno Praktikant
22. november 2001 - 20:18 #3
dobbelt klikker på den (tror jeg)
jeg bruger windows commander til al filnavigation og der er det bare at trykke enter på filen og man kan se indholder.
(kan findes på http://www.ghisler.com )
Avatar billede skygge Nybegynder
22. november 2001 - 20:29 #4
Kan ikke finde den, har ledt en 10-11 .cab filer igennem... Det er nemlig ikke en normal WinME men filen er den samme (Det har jeg tjecket)...

Så hvis der er en der kan sende den til mig kender jeg en der vil blive meget glad(Ham der sidder ved siden af mig hvis computer ikke virker pga. den fil)

Håber at der er hjælp at hente...
Avatar billede skygge Nybegynder
22. november 2001 - 20:38 #5
Tror sqette at den findes i cab filerne ;(

Er der nogle der ved hvilken funktion den har???

Det er fordi at compuen, ikke vil starte da den laver fejl i et program der hedder gdi.(exe)
Avatar billede soreno Praktikant
22. november 2001 - 20:47 #6
den indeholder bla. nogle funktioner til at læse og skrive i registry.