Avatar billede minimand Nybegynder
20. marts 2000 - 22:02 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Geforce under NT 4.0

Hej

Jeg købte for nyligt et ASUS Geforce V6600,  men jeg kan ikke få kortet til at virker under NT 4.0.
Hvor kan man finder de nyeste driver(NT 4.0) til dette kort henne? Jeg har prøvet inde på ASUS`s hjemmeside, men der er ingen.

Hilsen Poul
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. marts 2000 - 22:39 #1
hvad ved kortet kan du ikke få til at virke ???
Jeg har nemlig selv GeForce, og kører NT, og det kører upåklageligt.
Du har vel bare installeret cd´en, når du stopper den i, for så installerer den selv driveren og hvad der behøves
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. marts 2000 - 22:47 #2
Det anbefales derudover oxo at du kører med service pack 4, ellers kan du nemlig ikke få driveren til at køre.
De nyeste Beta drivere er på: http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_hottestdrv.htm
De nyeste officelle drivere er på: http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. marts 2000 - 22:59 #3
Hvis de heller ikke virker, kan du se på Nvidias driver. Den kan du henter her: http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html

Jeg syntes selv at den kører bedre end Asus´es, men smag og behag ;=)

Hvis du mangler en ny servicepack, er den billigste måde at score den på, ved at gå ned til Shell, og så få en af deres 12move internet cd´er, da servicepack 5 ligger derpå, det er i øvrigt den bedst fungerende dags dato, Skiven er gratis
Avatar billede wracher Nybegynder
21. marts 2000 - 14:46 #4
Det kan også være du skal opdatere dit bundkort med den seneste BIOs version.
Hvilket budkort benytter du??

br
-rw
Avatar billede atomizer Nybegynder
22. marts 2000 - 21:30 #5
Hvordan kan man benytte TV-Out funktionen i NT?
jeg kan ikke finde ud af hvor man skal slå den til???

Help me!!!

//Atomizer
Avatar billede fido82 Nybegynder
22. marts 2000 - 22:33 #6
Det kan du ganske enkelt bare ikke
Avatar billede herskegut Nybegynder
23. marts 2000 - 08:14 #7
jow
der er lige kommet en nye driver til netop det der problem,
så nu er der video både under win9x og winNT.
Avatar billede fido82 Nybegynder
24. marts 2000 - 19:06 #8
hvad er det for en driver ??? 3.68´eren ??
Avatar billede fido82 Nybegynder
24. marts 2000 - 19:07 #9
hvis det er den (jeg er lige ved at hente den) og der er andre der gerne vil ha den, så kig her: http://www.asus.com/cgi-bin/dl.asp?filename=vga/agp/v6600/ddnt368.zip
Avatar billede fido82 Nybegynder
25. marts 2000 - 13:12 #10
hvis der er TV-in og Out på den driver der, så får du sq 100 point hvis du kan viske hvordan det virker / hvor jeg finder det, for jeg kan fadme ik finde det
Avatar billede fido82 Nybegynder
26. marts 2000 - 15:39 #11
?????Sker der snart noget mere?????
Avatar billede minimand Nybegynder
26. marts 2000 - 21:56 #12
Svar til wracher.
Jeg bruger et bundkort af typen K7M (Athlon) og bios`én er fra den 2/3/2000

Kan du oplyser hvilken bios opgradering jeg skal bruger, da jeg prøver en, så hylede bundkortet over at det er en forkert opgradering. Håber du kan hjælpe. Tak