Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
21. november 2001 - 23:48 Der er 15 kommentarer

Gymnasie-elev søger arbejde!

Jeg er en fattig gymnasie-elev der spilder alt min tid med webdesign, så derfor kunne jeg lige så godt tjene lidt penge på det...

Min main-hjemmeside findes på http://www.web-blast.dk

Prisen for en hjemmeside som dem i ser i mine referencer ligger på omkring 800,-

Jeg har erfaringer med følg.:
HTML
JavaScript
Flash
ASP
PHP
Linux (\"Hvis det gør nogen forskel :-)\")
WebGrafik

Hilsen Klaus Petersen
E-mail: webmaster@web-blast.dk
Website: www.web-blast.dk
Avatar billede cdc Novice
21. november 2001 - 23:51 #1
Nu ser jeg at du kan php, hvad er din timepris......?

/cdc
Avatar billede cdc Novice
21. november 2001 - 23:54 #2
jeg lukker ned for i aften, men jeg har din email. Skal give bud på en hjemmeside med opdateringer i morgen, så det ville være fint hvis du havde en pris til i morgen.

/cdc
Avatar billede lingoman Nybegynder
21. november 2001 - 23:57 #3
Popup vinduet viser ingen ting under Præsentationer (og jeg har Flash 5 plug-in ), Hverken i NS4.77 eller IE 5.0, er det med vilje ?
Avatar billede cygnet Praktikant
22. november 2001 - 00:00 #4
/cdc >>
Hvis du har brug for en til at lave et opdateringsmondul, dog i ASP så kig endelig forbi

http://www.ingermann.dk/cygnet
Avatar billede psyclown Nybegynder
22. november 2001 - 00:01 #5
det virker da fint for mig..
Avatar billede lingoman Nybegynder
22. november 2001 - 00:08 #6
psyclown>>Hvilken platform, browser og version bruger du ?
Avatar billede zhark Nybegynder
22. november 2001 - 00:16 #7
cygnet>
Er det ikke lige \"lavt nok\", at bruge en andens spm til at promovere dig selv!
Avatar billede cygnet Praktikant
22. november 2001 - 00:19 #8
zhark >>
Jo det er det vist...
Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
22. november 2001 - 00:37 #9
cdc>>
Jeg arbejder ikke ud fra nogen fast timepris... så det kan jeg ikke umiddelbart svare på, men hvis du har et oplæg til en opgave vil jeg da gerne give mit bud på hvad det skulle koste...
Jeg er ikke momsregistreret, og har ikke de store erfaringer ude i erhverslivet, det jeg har lavet indtil nu, har været for venner og venners venner.

Lingoman>>
Nej det er ikke med vilje... Jeg kan ikke lige finde fejlen, så det må vente til imorgen...

Avatar billede cdc Novice
22. november 2001 - 08:42 #10
desværre cygnet>> det skal være PHP

Web-blast-->> det er ca 10 timers arbejde om måneden, for en stor organisation i DK. Det er opdateringer, og et \"upload pictures mondul\" der skal laves.

Da jeg ikke er en haj til PHP selv, kunne det måske være at du kunne lave det for mig.

/cdc
Avatar billede lingoman Nybegynder
22. november 2001 - 11:36 #11
Jeg trykkede F5 i IE 5.0, så kører Flash popup\'en fint i http://www.web-blast.dk/frame-praesentation.html
:) men stadig intet i Netscape :(
Avatar billede particle Nybegynder
22. november 2001 - 15:05 #12
Hos mig står der: PRÆSENTATION I FLASH 5
(KRÆVER FLASH 5 PLUG-IN)

/particle
Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
22. november 2001 - 17:37 #13
/cdc-->>
Du skal være velkommen til at sende \"opgaven\" til min e-mail webmaster@web-blast.dk... 10 timer lyder fint...

Hilsen Klaus Petersen
Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
22. november 2001 - 17:38 #14
Popup\'en skulle være rettet nu!
Avatar billede lingoman Nybegynder
22. november 2001 - 17:57 #15
Virker perfekt i begge browsere nu!
Hvis du gerne vil fortælle os hvad du gjorde for at rette dette så er vi mange flashere der gerne tager ved lære af din erfaring. Tjen lidt point på et indlæg her http://www.eksperten.dk/spm/136952
mvh geo