Avatar billede dm00218 Nybegynder
21. november 2001 - 15:35 Der er 3 kommentarer

Beskrivelse af DBMS

Hej... jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe mig!
Jeg har desperat behov for links der beskriver Microsoft Access DBMS - hvordan den er opbygget, hvilke funktioner den har, fordele/ulemper.

Min email: dalgaard_m@hotmail.com

Vi skal bruge oplysningerne i forbindelse med et eksamensprojekt på datamatiker udd.

Mvh. Martin
Avatar billede datamaker Nybegynder
21. november 2001 - 15:40 #1
Må man spørge, hvorfor du har behov for direkte kommunikation til DBMS´en
Avatar billede dm00218 Nybegynder
21. november 2001 - 19:48 #2
1. Man kommunikerer via DBMS uanset hvordan man vender og drejer det. (Det er den der behandler alt, også SQL-kald!)
2. Vi skal bruge/analyse/beskrive DBMS\'en i Access, da har valgt at bruge en MS Access Database.

/Martin
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2001 - 19:53 #3