Avatar billede jmajmajma Nybegynder
21. november 2001 - 11:57 Der er 7 kommentarer

Gæstebog

Hvordan får jeg gæstebogen til at virke i frontpage 2000
Avatar billede hadaps Nybegynder
21. november 2001 - 12:18 #1
Det er ikke så nemt.
fordi frontpage er \"kun\" til begyndere...
og gæstebøger hører til det lidt mere avanceret.
Så hvis du vil have en gæstebog skal du ind i koden og rode :o)
Avatar billede kedde65 Praktikant
21. november 2001 - 12:55 #2
Det er nu ikke helt rigtigt, hvis du har en webserver (pws eller IIS) kan du sagtens få gæstebogen til at virke ganske fornuftigt. Der ligger en ganske fornuftig skabelon i FP 2000 til at oprette en gæste bog.

Kedde
Avatar billede jmajmajma Nybegynder
21. november 2001 - 15:57 #3
Det er altsammen godt nok - Men er der en der gider at fortælle hvordan man gør så????

Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. november 2001 - 16:01 #4
for at benytte den skal den server du vil have de til at ligge på have Frontpage Extensions, kontakt din udbyder, hvis det ikke er din egen server
Avatar billede neo-art Nybegynder
26. november 2001 - 19:30 #5
under instillinger i komponenter kan du selv vælge hvilke scripts der skal køre\"brug hjælp funktionen\"
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
28. november 2001 - 16:40 #6
du kunne jo også finde en site der udbyder gæstebøger, mange steder kan men selv vælge design og farver.

det er det lættere.
Avatar billede kalkunen Nybegynder
05. december 2001 - 21:30 #7
Du kan få en god gæstebog hos www.wservice.dk

/Kalkunen